1
Perioada de actualizare
de la 14.01.2025 09:55
până la 24.01.2025 08:30
au rămas 5 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 24.01.2025 08:30
până la 04.02.2025 08:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 7 311 344 MDL
Perioada clarificărilor: 14 ian 2025, 9:55 - 24 ian 2025, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor: 24 ian 2025, 8:30 - 4 febr 2025, 8:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Reparația capitală a acoperișului Gimnaziului din satul Izbiște, raionul Criuleni. Conform proiectului tehnic.

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4827, MOLDOVA, Criuleni, s.Izbişte, s.Izbiste
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Stanila
Telefonul de contact
069896453
Datele achizitiei
Data publicării
14 ian 2025, 9:55
Data ultimilor modificări
15 ian 2025, 15:04
Achizitii.md ID
21344554
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_lucrari_se 2025.signed.pdf anunt_de_participare_lucrari_se 2025.signed.pdf
Documentele la ofertă
- Anunț de participare ce cuprinde condițiile de desfășurare a achiziției
14.01.25 09:55
duae 2025.signed.pdf duae 2025.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
14.01.25 09:55
caiet de sarcini acoperis izbiste f1.signed.pdf caiet de sarcini acoperis izbiste f1.signed.pdf
Documentele la ofertă
- Conține volumele lucrărilor
15.01.25 15:04
Data:
14 ian 2025, 12:38
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua, stimate autoritate contractata ne puteti explica de unde in RMoldova se poate gasi Tabla cutata h-57mm ????
Răspuns (15 ian 2025, 10:21):
Acest tip de material este solicitat în conformitate cu documentația tehnică de proiect care a fost verificată și avizată conform prevederilor legale; Autoritatea contractată nu are dreptul de a solicita/indica furnizori de materiale folosite la îndeplinirea lucrărilor. Notă: La o analiză a pieții veți identifica atât producători cât și importatori de tablă cutată cu caracteristicile solicitate în caietul de sarcini.
Data:
14 ian 2025, 15:05
Subiectul întrebării:
Cifra medie anuală de afaceri în ultimii 3 ani
Întrebare:
Referitor la cerința "Cifra medie de afaceri, min. 16 000 mii lei în ultimii 3 ani", pc. 13 din anunțul de participare și secțiunea 4.B2 "Cifra de afaceri anuală ( volumul vânzărilor), Valoare 16 000 000 pentru ultimii 3 ani" din DUAE, vă rugăm să clarificați dacă este necesară o CA cumulată pentru ultimii 3 ani care să fie egală cu 16 000 000 mdl sau o CA anuală min. de 16 000 000 mdl pentru fiecare dintre ultimii 3 ani?
Răspuns (15 ian 2025, 10:26):
Autoritatea contractată a solicitat cifra medie de afaceri anuală pentru ultimii trei ani de activitate. Notă: Solicitare în conformitate cu art.21 alin.2 al Legii 131 din 03.07.2015, privind achizițiile publice.
Data:
14 ian 2025, 15:38
Subiectul întrebării:
Dimuarea numărului de angajați necesar
Întrebare:
Stimată AC, solicităm respectuos revizuirea cerinței de la punctul 18 din Anunțul de participare "Disponibilitatea a min. 25 de angajați în ultimile 3 luni, cu prezentatea actelor justificative" și diminuarea nr. de angajați. Considerăm că această cerință este disproporționată în raport cu volumul lucrărilor ce urmează a fi executate, iar un nr. mai mic de angajați este suficient pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale, asigurând totodată respectarea principiilor proporționalității și concurenței. Vă mulțumim!
Răspuns (15 ian 2025, 10:44):
Autoritatea contractană a solicitat un termen de execuție a lucrărilor de 6 luni din momentul semnării contractului - dacă luăm în calcul numărul de ore necesare pentru îndeplinirea lucărilor (conform caietului de sarcini) și termenul de execuție ar reeși un număr minim de 25 de angajați. Diminuarea numărului de angajați ar majora termenul de execuție a lucrărilor, ce nu este admisibil. Acest indicator demonstrează capacitatea tehnică și/sau profesională a agentului economic.
Data:
15 ian 2025, 17:29
Subiectul întrebării:
Proiect tehnic de executie
Întrebare:
Va rog sa publicati proiectul.
Răspuns (16 ian 2025, 11:47):
Cu proiectul tehnic puteți face cunoștință la sediul Primăriei Izbiște. Notă: Nici tehnic nu e posibil, platforma acceptă documente pînă la 2,5Mb.
Data:
17 ian 2025, 12:47
Subiectul întrebării:
anunt participare-publicare proiect
Întrebare:
Cu proiectul tehnic puteți face cunoștință la sediul Primăriei Izbiște. Notă: Nici tehnic nu e posibil, platforma acceptă documente pînă la 2,5Mb, se pot comprima documentele https://tools.pdf24.org/ro/comprima-pdf
Data:
17 ian 2025, 12:49
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare
Întrebare:
p.23. Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: Cel mai bun raport calitate-preț p.24. Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, precum și ponderile lor: grila de evaluare. Intrebarea: Va fi acceptata aceasta evaluare de catre AAP ? din cite se cunoaste la majoritatea proiectelor din «satul European» se solicita «cel mai mic pret» In acest caz, se va solicita anularea procedurii de licitatie/corectare la anuntul de participare.
Data:
17 ian 2025, 12:50
Subiectul întrebării:
Anuntul de participare
Întrebare:
p.13. Cifra medie de afaceri, min. 16000 mii lei în ultimii 3 ani Intrebarea: In ce baza ati decis 16 mln. lei cifra de afacere ? de ce nu 15 mln. lei sau 17 mln. lei? Solicitati cifra medie de afacere mai mare de 3 ori mai mare de cit valoarea obiectului.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.