1
Perioada de actualizare
de la 13.01.2025 16:09
până la 23.01.2025 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.01.2025 09:00
până la 03.02.2025 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 884 710 MDL
Perioada clarificărilor: 13 ian 2025, 16:09 - 23 ian 2025, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 ian 2025, 9:00 - 3 febr 2025, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Parcare auto si alee pietonala pe str. 31 August 1989, in perimetrul str. Elena Sirbu si str. Mihai Eminescu or.Donduseni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5102, MOLDOVA, Donduşeni, or.Donduşeni (r-l Donduşeni), str.Independenței 49
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Padnevici Alina
Telefonul de contact
0251-2-26-79
Datele achizitiei
Data publicării
13 ian 2025, 16:05
Data ultimilor modificări
13 ian 2025, 16:09
Valoarea estimată (fără TVA)
884 710 MDL
Achizitii.md ID
21343847
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5102, MOLDOVA, Donduşeni, or.Donduşeni (r-l Donduşeni), str.Independenței 49
Durata contractului
10 febr 2025 08:00 - 31 dec 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Parcare auto si alee pietonala pe str. 31 August 1989, in perimetrul str. Elena Sirbu si str. Mihai Eminescu or.Donduseni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilometru; mie metri
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.doc
Documentele la ofertă
-CAIET DE SARCINI
13.01.25 16:09
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-DOCUMENTATIA STANDARD
13.01.25 16:09
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
13.01.25 16:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nostalitserv-Prim SRL

Preţul ofertei: 802 222,41 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde oferta
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Aflux-Prim

Preţul ofertei: 818 569,75 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Primaterax-nord

Preţul ofertei: 860 417,88 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

"SERVICONS PLUS" S.R.L.

Preţul ofertei: 923 840,66 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări