1
Perioada de actualizare
de la 06.01.2025 14:48
până la 23.01.2025 09:30
au rămas 13 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 23.01.2025 09:30
până la 11.02.2025 09:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 ian 2025, 14:48 - 23 ian 2025, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 23 ian 2025, 9:30 - 11 febr 2025, 9:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

18. Analiza generală de URINI (oferta alternativa)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
6 ian 2025, 14:41
Data ultimilor modificări
6 ian 2025, 14:48
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Achizitii.md ID
21338294
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
20 febr 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
18.1. Analiza generală de URINI (oferta alternativa) - Pentru Contractare comodată a echipamentului (perioada 2 ani). Cerințe obligatorii p/u Oferte alternative în paragrafe I - VI: I. Cerințe tehnice obligatorii pentru analizator automat de urini: (1) Analizator de urina complet automat nou, nerecondiționat. Data producerii analizatorului să nu fie mai mic de anul 2023. Oferirea sistemului analitic automat și accesoriilor acestuia - în baza «Contractului de comodare» pentru perioada de 2 ani din data semnării contractului; (2) Posibilitatea să combine analiza biochimică, sedimentară și analiza parametrilor fizici – analizor hybrid (binevenit, dar opțional); (3) Încărcarea probelor pe linie automată, cu ștativi pentru eprubete de 10ml. (4) Elaborarea parametrilor prin analiza realizată dintr-o singură extracție din eprubetă. (5) Aplicație software, cu acces Admin pentru editarea datelor personale ale pacienților, date statistice controale, calibrări și acces la registru. (6) Software instalat, funcțional, vigilent și robust, cu navigare a funcțiilor de măsurare prin aplicația instalată și acces nivel Admin; conectarea aparatului la LIS (prin ethernet) la baza de date electronică SIAAMS. (7) Ассеsоrii obligatorii рentru perioada de comodare а analizatorului automat: UPS, Monitor + Tastatura de masa + Maus; (8) Scaner de barcoduri pe bordul analizatorului și unul extern; (9) Investigarea proprietăților fizico-chimice cu cel puțin 4 caracteristici: aprecierea automată a culorii (obligatorie), densitatea relativă (obligatorie), turbiditatea (obligatoriu), conductivitatea (obligatorie). Măsurarea unor parametri suplimentari va fi considerată un avantaj (precum osmolalitatea). (10) Investigarea biochimică a cel putin 13 parametrii cu reacții calitative, recalculare relativă în valori semi-cantitative: pH, proteină totală urinară, microalbumină, glucoză, corpuri cetonice, nitriți, reacția la esteraze granulocitare (neutrofilice) cu recalculare relativă în valori semi-cantitative (sensibilitate de cel puțin 15 granulocite/uL), bilirubină, urobilinogen, reacția la hemoglobină (eritrocite) cu recalculare relativă în valori semi-cantitative (sensibilitate de cel puțin 10 eritrocite/uL), creatinină, calciu, acid ascorbic. Măsurarea sau calcularea unor parametri suplimentari va fi considerată un avantaj (raportul proteină/creatinină sau microalbumină/creatinină). Principium colorimetriei fotoelectrice pentru modulul biochimic; (11) Investigarea sedimentului urinar va include cel puțin 24-25 structuri morfologice identificate automat, atât tisulare (sediment organizat), cât și non-tisulare (sediment neorganizat). Un avantaj va fi posibilitatea de a recategoriza manual structurile în 8-10 parametri adiționali. Se va realiza numărarea și diferențierea leucocitelor, recunoașterea și numărarea RBC nemodificate și modificate, mucus, bacterii, epiteliului plat și tranzitor, clasificarea epiteliului renal, tubular și analiza variației morfologice în funcție de sursa glomerulară sau tubulară. De asemenea, se va diferenția cilindrii cu variația lor structural morfologică, săruri amorfe și variația lor chimică, cristale și clasificarea lor morfo-chimică. (12) Stocarea datelor și memoria intern pentru arhiva de pacienti - pentru minim 50-60 mii pacienti cu paneluri generale de investigare (inclusiv arhiva microscopiei pe bordul analizorului); (13) Tehnologia microscopie planara de flux a sedimentului; tehnologia camerei de mare viteză (cu cel putin 30-40 foto-scanări a cîmpurilor de vedere per pacient; Avantajul va fi foto-scanarea sedimentului în mod independent; tehnologia de identificare a imaginilor, calculaării a concentrației și stocarea în memoria intern în form de anexe la buletin de rezultate de analiza; (14) Din cauza că locul preconizat pentru instalarea analizatorului oferit este limitat lungimea lui să nu depășească 90-100cm. II: Cerințe p/u reagenți: (1) Reagenți originali , absolut compatibile cu analizator automat, oferit comodat. (2) În bugetul ofertei pentru lotul dat obligator să includã seturi de reagenți în exces (mai ales pentru reagenți consumați în regim de pauză) luînd în considerare proceduri de spălări frecvente din contul reagenților intrînd în regim de hibernare. Îinsuficiența oricăror seturi de reagenți și consumabile sã fie acoperit și livrat din contul Operatorului Economic; (3) Seturile de reagenti sã fie insoțite de volumul corespunzator de soluții de spălare pentru mentenanță zilnică. (4) Facturarea și livrarea reagenților să se execute conform împachetărilor de la productor și prețul acestora, dar suplimentar la factura să se anexează aviz de specificare pentru care număr estimativ de investigații (nr. de teste) va fi suficient volumul livrat. III. Calibrare și control de calitate intern: (1) ) În bugetul ofertei pentru lotul dat obligator să includã material de control pentru control intern de calitate zilnic, săptaminal, lunar în minim 2 nivele (Norma și Patologie) pentru sediment, biochimie și parametri fizici reieșind din 5 zile/săptămină pentru 52-53 săptămîni. Insuficiența materialului de control să fie acoperita și livrata din contul Operatorului Economic; IV. Alte consumabile specifice sistemului analitic oferi în comodat. (1) Costul consumabilelor specifice să fie inclus în bugetul lotului dat; (2) Numărul de seturi cu solutii de spalare pentru mentenanțele zilnice de rutinã în volum suficient. Însuficiența oricaror seturi de consumabile de cleaning și mentenanță de rutina să fie acoperită și livrată din contul Operatorului Economic; (3) Seturi de oricare tip de mentenant, filtre, camere de flow-citometrie (dacă sunt prevazute de productor) sau oricare alte piese consumabile sau non-consumabile necesare pentru functionare fara perturbarea continuității procesului de analize; (4) Numărul kiturilor de mentenant generală: minim unu (sã fie inclus in Bugetul Ofertei).V. Cerințe obligatorii generale: (1) Certificate de Conformitate/Calitate de la producător pentru reagenți, calibratori, material de control și alte consumabile specifice sistemului analitic oferit comodat; CE; IVD; Declarație sau Certificat de deținere a echipei de ingineri specializați în deservirea tehnică a analizatorului oferit în comodat; (2) Ре раrсursul termenului de valabilitate а Contractului de comodare, ореrаtоrul есоnоmiс să asigure deservirea și oricare tip de mentenanțe și oferirea serviciilor de suport tehnic din partea echipei de ingineri specializați în instalarea și aplicațiile aparatului oferit, costul căror să fie inclus în bugetul Ofertelor pentru loturi anuale. (3) Costul serviciilor tehnice a inginerilor din partea Operatorului economic, precum și costul oricăror seturi de mentenanțe, costul pieselor necesare pentru asigurarea funcționării a analizatorului sau pentru repararea defecțiunelor interne survenite în proces de lucru să fie incluse în bugetul Ofertelor pentru loturi anuale pe perioada comodării. (4) IMSP IMU nu poartă răspundere materială pentru oricare tip de defecțiune «internă» a analizatorului oferit în comodat pe durata Contractului de comodare. (5) Oricare tip de suport tehnic din partea echipei de ingineri și piese necesare să fie acoperite în baza garanției sau incluse în bugetul Ofertei pentru lotul dat. (6) Operatorul Economic cîstigätor prin declarație este obligat post-factum să subcontracteze «Servicii de conectare a echipamentului automat la SIAAMS». Subcontractarea serviciilor de conectare la «SIAAMS» si costul lor sã fie incluse in Bugetul Ofertei pentru lotul dat; VI. Cerințe opționale: conform anexei 17, 18 la Ordinul MS 374 din 05.05.2014. CPV: 33696000-5 - Reactivi şi produse de contrast
Cantitatea: 20000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
8.duae.doc
Documentele la ofertă
-
6.01.25 14:48
7.doc. standard 21338294.docx
Documentele la ofertă
-
6.01.25 14:48
9.declaratie.doc
Documentele la ofertă
-
6.01.25 14:48
6.specif. anexa 22,23_21338294.xlsx
Documentele la ofertă
-
6.01.25 14:48
Subiectul întrebării
Întrebare
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări