Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21338113
1
Perioada de actualizare
de la
06.01.2025 13:19
până la 16.01.2025 00:00
până la 16.01.2025 00:00
au rămas 7 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
16.01.2025 00:00
până la 20.01.2025 00:00
până la 20.01.2025 00:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
8 918 210 MDL
Perioada clarificărilor:
6 ian 2025, 13:19 - 16 ian 2025, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
16 ian 2025, 0:00 - 20 ian 2025, 0:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Efectuarea lucrărilor de construcție/extindere/reabilitare/modernizare a sistemelor de alimentare cu apă, de epurare a apei și de canalizare destinate obiectivelor publice de interes local
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7115, MOLDOVA, Edineț, s.Cepeleuţi, s. Cepeleuți r. Edineț
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
6 ian 2025, 13:19
Data ultimilor modificări
7 ian 2025, 16:30
Achizitii.md ID
21338113
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare - rețele de apeduct.signed.pdf
anunț de participare - rețele de apeduct.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
6.01.25 13:19
cepeleuti deviz general - apeduct.signed.pdf
cepeleuti deviz general - apeduct.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
6.01.25 13:19
ds_lucrari - apeduct.signed.pdf
ds_lucrari - apeduct.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
6.01.25 13:19
lista cu cantitati de lucru.signed.pdf
lista cu cantitati de lucru.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
7.01.25 16:30
Data:
7 ian 2025, 11:55
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz). Unde se regăsește ,,Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat " sau ni se înmâna de Sfântul Vasile ?
Răspuns (7 ian 2025, 16:33):
Bună ziua ! Găsiți în documente atașate documentul „Lista cu cantitățile de lucrări”. Sărbători fericite!
Data:
7 ian 2025, 12:00
Subiectul întrebării:
Vizita pe santier
Întrebare:
Indicații pentru vizita doar doua zile 13-14, luni și marți cu înscriere prealabila, ati publicat anunțul în perioada de sărbători cu scopul vădit de a asigura participarea cit mai larga a ofertanților. Corect am înțeles ca va doriți sa contestam ?
Răspuns (7 ian 2025, 12:23):
Bună ziua ! 13 și 14 sunt zile lucrătoare de aceea vă așteptăm cu mare drag cu un apel sau notificare pe poșta electronică !
Data:
8 ian 2025, 16:46
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
pct. 11. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: 8 luni (01.08.2025).
totuși care-i termnul? 8 luni sau până pe data de 01-08-2025? și asta având învedere că licitația va avea loc în data 20-01-2025, respectiv 6 luni până pe data de 01-08-2025, și asta în cel mai bun caz, dacă nu vor fi contestații. Noi înțelegem că așa numitul sat european intenționat Vă impun condiții să nu treceți peste un an cu lucrările propriu zise, dar nici așa .... Astfel, solicităm ca fie indicat un termen real, 8 luni, fără indicarea a datei exacte. Dvs. doriți ca lucrările să fie executate calitativ, sau să vă faceți față că va-ți încadrat în terminul până la data de 01-08-2025?.
Răspuns (8 ian 2025, 17:17):
Bună ziua! Acest termen a fost stabilit de finanțator, noi ca beneficiari ne încadrăm în condițiile contractului de finanțare! Sărbători fericite!
Data:
8 ian 2025, 17:25
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
De asta am și menționat că sunteți restrânși în acțiuni, datorită finanțatorului. Totuși 8 luni sau până pe data de 01-08-2025? Poate Vă mai consultați cu finanțatorul, că 8 luni pot fi și în data de 31-08-2025 sau 30-09-2025.
P.S. Crăciun fericit și Dvs.
Răspuns (8 ian 2025, 19:01):
Bună seara! Conform contractului de finanțare termenul de implementare a contractului este până la data de 27.08.25 , dar această dată include raportarea finală și încheierea lucrărilor prevăzute conform legii de aceea finalizarea lucrărilor sunt specificate pentru data de 01.08.2025... O seară frumoasă vă dorim !
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK