1
Perioada de actualizare
de la 03.01.2025 15:04
până la 08.01.2025 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.01.2025 00:00
până la 15.01.2025 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 37 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 ian 2025, 15:04 - 8 ian 2025, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 ian 2025, 0:00 - 15 ian 2025, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Analiza activitatilor financiare si operatioanle a intreprinderei.Examinarea documentelor financiare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str.Mihalcea Hîncu 119
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ala Paholco
Telefonul de contact
026922023
Datele achizitiei
Data publicării
3 ian 2025, 14:27
Data ultimilor modificări
3 ian 2025, 15:04
Valoarea estimată (fără TVA)
37 000 MDL
Achizitii.md ID
21336742
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), str.Mihalcea Hîncu 119
Durata contractului
20 ian 2025 08:00 - 30 apr 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de audit financiar CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard (1).signed.signed (1).docx
Documentele la ofertă
-
3.01.25 15:04
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
- Anuntul de participare
3.01.25 15:04
duae (1).signed.pdf duae (1).signed.pdf
Documentele la ofertă
-
3.01.25 15:04
Documentele lotului
caiet de sarcini(1).signed.pdf
- Caiet de sarcini privind conditiile de desfasurarea a serviciului.
3.01.25 15:04
anunt de participare.signed.pdf
-Anuntul privind participarea la achizitia de mica valoare.
3.01.25 15:04
documentatia standard (1).signed.signed (1).docx
- Documentele standart pentru procedura de achizitii
3.01.25 15:04
duae (1).signed.pdf
- Documentatia privind procedura de achizitii.
3.01.25 15:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

F.A. CONTAUDIT-SERVICE S.R.L.

Preţul ofertei: 30 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pretul acceptabil.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări