Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21336664
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
790 746,46 MDL
Perioada clarificărilor:
3 ian 2025, 14:36 - 8 ian 2025, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor:
8 ian 2025, 13:00 - 11 ian 2025, 13:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de reparație capitală și modernizare a infrastructurii tehnice și funcționale a blocului alimentar al IP LT „Onisifor Ghibu”, Orhei, incluzând rețelele electrice exterioare .
Informația despre anulare
Motivul anulării
Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică a fost luată în conformitate cu art. 71 alin.
(1) lit. b) din Legea nr. 131/2015, din următoarele considerente:
1. Realizarea parțială a lucrărilor de demolare de către un terț:
o Investitorul Kaufland a efectuat anterior lucrări de demolare care fac parte din
obiectul specificat în caietul de sarcini al procedurii.
o Acest fapt a generat o neconcordanță între documentația de atribuire și situația de
facto din teren.
(1) lit. b) din Legea nr. 131/2015, din următoarele considerente:
1. Realizarea parțială a lucrărilor de demolare de către un terț:
o Investitorul Kaufland a efectuat anterior lucrări de demolare care fac parte din
obiectul specificat în caietul de sarcini al procedurii.
o Acest fapt a generat o neconcordanță între documentația de atribuire și situația de
facto din teren.
Data anulării
6 ian 2025, 11:11
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3501, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. Vasile Lupu 149
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
3 ian 2025, 14:36
Data ultimilor modificări
6 ian 2025, 11:11
Achizitii.md ID
21336664
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
3 ian 2025, 17:38
Subiectul întrebării:
punct 11 din anunt .
Întrebare:
„În ceea ce privește cerința din anunțul de participare PNC 11, privind „Experiența în domeniul construcției, min. 10 ani”, experiența solicitată trebuie să o aibă compania care participă la licitație sau dirigintele de șantier responsabil pentru executarea lucrărilor solicitate?”
Data:
3 ian 2025, 17:39
Subiectul întrebării:
punct 11 din anunt
Întrebare:
Această cerință poate reprezenta un obstacol nerezonabil pentru accesul firmelor mai mici sau noi la licitație și ar putea fi considerată abuzivă, dacă nu este justificată de natura lucrărilor sau complexitatea proiectului. Pot fi incluse și alte criterii relevante pentru a reflecta capacitatea de realizare a proiectului. Procedura de achiziție va fi contestată, iar autoritățile competente trebuie să verifice dacă cerințele sunt proporționale și corect formulate. Procesul de achiziție trebuie să fie transparent și accesibil tuturor operatorilor economici.
Data:
4 ian 2025, 03:22
Subiectul întrebării:
Experiența în domeniul construcției, min. 10 ani
Întrebare:
De ce nu 100 ani experienta?
Data:
4 ian 2025, 11:26
Subiectul întrebării:
Experiența solicitată
Întrebare:
Care este justificarea pentru solicitarea acestei cerințe? 10 ani este un termen absolut nerezonabil, solicităm respectuos modificarea acestui termen.
Data:
4 ian 2025, 13:56
Subiectul întrebării:
Experiența 10 ani ?!
Întrebare:
Deja scrieți clar ce firmă trebuia să ia obiectul ca să nu ne mai chinuim cu participantul . Ar trebuie să vie organele competente la dmvs în vizită să vă puie la respect , vom organiza după sărbători .
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK