Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
03.01.2025 09:14
până la 11.01.2025 08:30
până la 11.01.2025 08:30
2
Propunerea ofertelor
de la
11.01.2025 08:30
până la 15.01.2025 08:30
până la 15.01.2025 08:30
3
Licitaţie
16.01.2025 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
41 600 MDL
Perioada clarificărilor:
3 ian 2025, 9:14 - 11 ian 2025, 8:30
Perioada de depunere a ofertelor:
11 ian 2025, 8:30 - 15 ian 2025, 8:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Articole din hîrtie și birotica în asortiment (la necesitate)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare, 124
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
3 ian 2025, 9:14
Data ultimilor modificări
8 ian 2025, 1:24
Achizitii.md ID
21336243
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_birotica_moldsilva_2025.pdf
documentatia_standard_birotica_moldsilva_2025.pdf
Documentele la ofertă
documentatie standard
3.01.25 09:14
caiet_de_sarcini_birotica_moldsilva_2025.pdf
caiet_de_sarcini_birotica_moldsilva_2025.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
3.01.25 09:14
duae_birotica_moldsilva_2025.pdf
duae_birotica_moldsilva_2025.pdf
Clarificări pentru participanți
duae
3.01.25 09:14
declaratie_privind_confirmarea_ identitii_ beneficiarilor_moldsilva_2025.pdf
declaratie_privind_confirmarea_ identitii_ beneficiarilor_moldsilva_2025.pdf
Clarificări pentru participanți
declaratie
3.01.25 09:14
anunt_de _participare_birotica_moldsilva_2025.pdf
anunt_de _participare_birotica_moldsilva_2025.pdf
tenderNotice
anunt
3.01.25 09:14
Data:
8 ian 2025, 01:24
Subiectul întrebării:
clarificarea documentatiei
Întrebare:
Conform legislatiei in vigoara a achizitilor publice, va rugam sa indicati datele bancarea pentru a efectua garantia pentru oferta prin transfer bancar. Va multumim.
Răspuns (10 ian 2025, 08:23):
Din considerentul că pentru anul 2025, de către Ministerul Finanțelor inca nu a fost atribuit autorității codul IBAN, urmeaza să contactati banca care va deserveste, pentru a va elibera garantia bancara pe care o veti anexa la setul de documente.
Data:
8 ian 2025, 01:29
Subiectul întrebării:
poz.21 Ascutitoar din aluminiu colorata
Întrebare:
Se acepta ascutitoare din aluminiu clasic?
Răspuns (10 ian 2025, 08:24):
Da, se acceptă
Data:
8 ian 2025, 01:32
Subiectul întrebării:
poz.27, 29, 30
Întrebare:
Care este deosebire pentru poz.27 Mapa cu 10,20,40 folii de protectie A4 HELLO!, - 10 buc si poz. 29 si poz.30 a cite 10 buc? Cred ca ati avut in vedere poz. 27 Mapa cu 10 folii?
Răspuns (10 ian 2025, 08:25):
Se solicita : Mapă cu 10,20,40 folii
Data:
8 ian 2025, 01:34
Subiectul întrebării:
Clarificarea documentatiei
Întrebare:
Pe lista bunurilor din Caietul de sarcini dati prferinta la brandul ce importeaza numai 1 operator economic. Se accepta si alte branduri cu aceiasi calitate?
Răspuns (10 ian 2025, 08:27):
Nu este clara intrebarea, concretizati intrebarea, nu dam preferinte nici unui brand si/sau operator economic
Data:
8 ian 2025, 01:36
Subiectul întrebării:
clarificare poz.36 Permanent marker
Întrebare:
poz. 36 Permanent marker - 20 buc, ce culori solicitati?
Răspuns (10 ian 2025, 08:27):
Duferite culori, la solicitare
Data:
8 ian 2025, 01:38
Subiectul întrebării:
clarificare poz.45 Alte articole în asortiment la solicitare
Întrebare:
Cum se va evalua poz.45 Alte articole în asortiment la solicitare, fara a cunoaste bunul si cantitatea?
Răspuns (10 ian 2025, 08:30):
La compartimentul: Alte articole în asortiment la solicitare, urmeaza ca operatorul economic sa propuna articole cu preturile stabilite, care la solicitare vor fi livrate
Data:
10 ian 2025, 10:09
Subiectul întrebării:
poz.45 Alte articole în asortiment la solicitare
Întrebare:
poz.45 incalaca LEGEA Nr. 131 privind achiziţiile publice
Articolul 37. Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor şi serviciilor
(1) Specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încît fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite! ELIMINATI va rog, pozitia data din caiet de sarcini
Răspuns (10 ian 2025, 10:24):
La compartimentul: Alte articole în asortiment la solicitare, urmeaza ca operatorul economic sa propuna articole cu preturile stabilite, care la solicitare vor fi livrate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK