1
Perioada de actualizare
de la 31.12.2024 14:57
până la 10.01.2025 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.01.2025 15:00
până la 17.01.2025 17:00
3
Licitaţie
de la 20.01.2025 14:00
până la 20.01.2025 14:46
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 750 000 MDL
Perioada clarificărilor: 31 dec 2024, 14:57 - 10 ian 2025, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 ian 2025, 15:00 - 17 ian 2025, 17:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Sistem de supraveghere video, inclusiv montarea

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Popov
Telefonul de contact
022 25 31 36
Datele achizitiei
Data publicării
31 dec 2024, 14:57
Data ultimilor modificări
10 ian 2025, 12:23
Achizitii.md ID
21334978
CPV
32300000-6 - Receptoare de televiziune şi de radio şi aparate de înregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
specificatii tehnice.docx
Documentele la ofertă
Specificatii tehnice, completate și confirmate prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
31.12.24 14:57
declaratia operatorului economic.docx
Documentele la ofertă
Declarația privind neîncadrarea în situațiile prevăzute de art. 16 alin (2) lit a) din Legea 246/2017 cu privire la întreprinderea de stat și întreprinderea municipală.
31.12.24 14:57
informatie generala.docx
Documentele la ofertă
Informații generale despre ofertant, confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
31.12.24 14:57
experienta similara.docx
Documentele la ofertă
Experienta similara
31.12.24 14:57
formularul ofertei.docx
Documentele la ofertă
Oferta economică, asumată şi confirmată prin aplicarea semnăturii electronice de către ofertant
31.12.24 14:57
contract de antrepriza_ajustat.docx
Model de сontract
Model de contract
3.01.25 08:50
Lot 1: Sucursala “RETÎ Centru”, or. Vatra
Data:
10 ian 2025, 12:23
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini format word
Întrebare:
Buna ziua, vă rugăm să atașați caietul de sarcini în format word pentru o completare mai eficientă al ofertei tehnico-financiare. Vă mulțumim.
Răspuns (10 ian 2025, 14:04):
Pentru prezentarea ofertei tehnico-financiare, fiecare potential ofertant va completa formularele încărcate în format word de către entitatea contractantă și anume documentul intitulat specificații tehnice.docx (pentru indicarea specificației tehnice depline propusă de către ofertant) și documentul intitulat formularul ofertei.docx (pentru indicarea ofertei de preț)
Data:
10 ian 2025, 12:37
Subiectul întrebării:
Sistem video/alarma
Întrebare:
Buna ziua , in caiet de sarcini solicitati soft specializat care permite gestioonarea sistemului video si alarma din o interfata, corect intelegem ca companiile care vor prezenta oferte in care va lipsi posibilitatea gestionarii sistemului dintr-o aplicatie, va fi eliminat?
Răspuns (10 ian 2025, 14:59):
Operatorii urmează să prezinte oferta conform prevederilor caietului de sarcini
Data:
10 ian 2025, 12:42
Subiectul întrebării:
proiect de executie
Întrebare:
In caietul de sarcini ati indicat la documentatie ca dispuneti de proiecte de executie pentru ambele loturi, va rugam sa le atasati la acte pentru ca in baza lor va fi clar volumul de lucru. multumesc!
Răspuns (10 ian 2025, 14:47):
Pct.8 din caietul de sarcini și pct.16 din anunțul de participare specifică faptul că operatorii economici vor avea acces la proiectele de execuție la sediile sucursalelor. Persoanele responsabile de prezentarea proiectelor în cadrul Sucursalei Centru este dl. Hmeli Artur (tel.060001904) și în cadrul Sucursalei Sud dl. Garciu Serghei (tel.060102464)
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.