1
Perioada de actualizare
de la 27.12.2024 14:14
până la 09.01.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.01.2025 11:00
până la 20.01.2025 09:00
3
Licitaţie
de la 21.01.2025 13:00
până la 21.01.2025 13:46
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 069 230 MDL
Perioada clarificărilor: 27 dec 2024, 14:14 - 9 ian 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 ian 2025, 11:00 - 20 ian 2025, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

”Achiziționarea rechizitelor de birou pentru anul 2025” REPETAT

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Radnev
Telefonul de contact
022-436-334
Datele achizitiei
Data publicării
27 dec 2024, 14:14
Data ultimilor modificări
8 ian 2025, 18:12
Achizitii.md ID
21332365
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
f-3.1-formularul-ofertei.doc
Documentele la ofertă
-
27.12.24 14:14
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
27.12.24 14:14
anexa nr.9 garanția pentru ofertă .docx
Documentele la ofertă
-
27.12.24 14:14
anexa nr.23 specificatii de preț.docx
Documentele la ofertă
-
27.12.24 14:14
anexa nr.10 garanția de bună execuție.docx
Documentele la ofertă
-
27.12.24 14:14
anexa nr.8 declarația privind valabilitatea ofertei.docx
Documentele la ofertă
-
27.12.24 14:14
declaratie confirmarea identitatii.doc
Documentele la ofertă
-
27.12.24 14:14
anexa nr.22 specificatii tehnice.docx
Documentele la ofertă
-
27.12.24 14:14
date generale despre participant.docx
Documentele la ofertă
-
27.12.24 14:14
duae.doc
Documentele la ofertă
-
27.12.24 14:14
Hârtie de birou Hârtie
Data:
8 ian 2025, 18:12
Subiectul întrebării:
lotul 2 - poz 2.9 - Mapă Din piele artificială culoare neagră pentru foi A4
Întrebare:
ce fel de mapa avet in vedere ? incarcati va rog imaginea
Răspuns (9 ian 2025, 10:54):
Bună ziua, stimate operator economic. Entitatea contractantă solicită să vă conformați cerințelor solicitate în documentația de atribuire.
Hârtie de birou Hârtie
Data:
8 ian 2025, 18:16
Subiectul întrebării:
Termenii și condițiile de livrare -la comanda Beneficiarului, conform necesității reale
Întrebare:
Ce inseamana - conform necesității reale - cantitatiile pot fi mai mici decit in anunt?
Răspuns (9 ian 2025, 10:38):
Bună ziua, stimate operator economic. Entitatea contractantă solicită să vă conformați cerințelor solicitate în documentația de atribuire.
Hârtie de birou Hârtie
Data:
8 ian 2025, 18:28
Subiectul întrebării:
lotul 3 - poz 3.50 - Adeziv-creion, pentru hârtie, carton, fotografii 21-22 gr
Întrebare:
PVA sau PVP?
Răspuns (9 ian 2025, 10:39):
Bună ziua, stimate operator economic. Lot.3 - poz 3.50 - Adeziv-creion, pentru hârtie, carton, fotografii 21-22 gr – PVA.
Hârtie de birou Hârtie
Data:
8 ian 2025, 18:31
Subiectul întrebării:
lotul 3 - poz 3.52 - Corector Fabricat din materie prima de inalta calitate, pe baza de apa, cu periuta. Volum: 27 ml
Întrebare:
Corectror baza de apa 27 ml - nu se mai produce - se accepta 20 ml ?
Răspuns (9 ian 2025, 10:40):
Bună ziua, stimate operator economic. Lotul 3 - poz 3.52 - Corector Fabricat din materie prima de înaltă calitate, pe bază de apă, cu periuță. Volum: 27 ml.
Hârtie de birou Hârtie
Data:
8 ian 2025, 18:36
Subiectul întrebării:
lotul 3 - poz - 3.64 -Suport orizontal p/u documente din metal
Întrebare:
Suport orizontal p/u docimente din metal sunt: - 1 sectie - 2 sectiii - 3 sectii - 4 sectii de care aveti nevoie ?
Răspuns (9 ian 2025, 10:41):
Bună ziua, stimate operator economic. Lotul 3 - poz - 3.64 - Suport orizontal p/u documente din metal: - 3 sectii.
Hârtie de birou Hârtie
Data:
8 ian 2025, 18:39
Subiectul întrebării:
poz 3.68 - plicuri - A6
Întrebare:
plicuri a6 - nu exista - corect c6 - verificati specificatia
Răspuns (9 ian 2025, 10:42):
Bună ziua, stimate operator economic. Entitatea contractantă solicită să vă conformați cerințelor solicitate în documentația de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.