Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
27.12.2024 14:14
până la 09.01.2025 11:00
până la 09.01.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la
09.01.2025 11:00
până la 20.01.2025 09:00
până la 20.01.2025 09:00
3
Licitaţie
de la
21.01.2025 13:00
până la 21.01.2025 13:46
până la 21.01.2025 13:46
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 069 230 MDL
Perioada clarificărilor:
27 dec 2024, 14:14 - 9 ian 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
9 ian 2025, 11:00 - 20 ian 2025, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
”Achiziționarea rechizitelor de birou pentru anul 2025” REPETAT
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
27 dec 2024, 14:14
Data ultimilor modificări
8 ian 2025, 18:12
Achizitii.md ID
21332365
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 4 - Materiale pentru broșurare
Folii pentru laminator
Buget: 15070.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr.12 declaratia privind livrari prestari ultimii 3 ani.docx
Documentele la ofertă
-
27.12.24 14:14
Hârtie de birou
Hârtie
Data:
8 ian 2025, 18:12
Subiectul întrebării:
lotul 2 - poz 2.9 - Mapă Din piele artificială culoare neagră pentru foi A4
Întrebare:
ce fel de mapa avet in vedere ?
incarcati va rog imaginea
Răspuns (9 ian 2025, 10:54):
Bună ziua, stimate operator economic. Entitatea contractantă solicită să vă conformați cerințelor solicitate în documentația de atribuire.
Hârtie de birou
Hârtie
Data:
8 ian 2025, 18:16
Subiectul întrebării:
Termenii și condițiile de livrare -la comanda Beneficiarului, conform necesității reale
Întrebare:
Ce inseamana - conform necesității reale - cantitatiile pot fi mai mici decit in anunt?
Răspuns (9 ian 2025, 10:38):
Bună ziua, stimate operator economic. Entitatea contractantă solicită să vă conformați cerințelor solicitate în documentația de atribuire.
Hârtie de birou
Hârtie
Data:
8 ian 2025, 18:28
Subiectul întrebării:
lotul 3 - poz 3.50 - Adeziv-creion, pentru hârtie, carton, fotografii 21-22 gr
Întrebare:
PVA sau PVP?
Răspuns (9 ian 2025, 10:39):
Bună ziua, stimate operator economic. Lot.3 - poz 3.50 - Adeziv-creion, pentru hârtie, carton, fotografii 21-22 gr – PVA.
Hârtie de birou
Hârtie
Data:
8 ian 2025, 18:31
Subiectul întrebării:
lotul 3 - poz 3.52 - Corector Fabricat din materie prima de inalta calitate, pe baza de apa, cu periuta. Volum: 27 ml
Întrebare:
Corectror baza de apa 27 ml - nu se mai produce - se accepta 20 ml ?
Răspuns (9 ian 2025, 10:40):
Bună ziua, stimate operator economic. Lotul 3 - poz 3.52 - Corector Fabricat din materie prima de înaltă calitate, pe bază de apă, cu periuță. Volum: 27 ml.
Hârtie de birou
Hârtie
Data:
8 ian 2025, 18:36
Subiectul întrebării:
lotul 3 - poz - 3.64 -Suport orizontal p/u documente din metal
Întrebare:
Suport orizontal p/u docimente din metal sunt:
- 1 sectie
- 2 sectiii
- 3 sectii
- 4 sectii
de care aveti nevoie ?
Răspuns (9 ian 2025, 10:41):
Bună ziua, stimate operator economic. Lotul 3 - poz - 3.64 - Suport orizontal p/u documente din metal: - 3 sectii.
Hârtie de birou
Hârtie
Data:
8 ian 2025, 18:39
Subiectul întrebării:
poz 3.68 - plicuri - A6
Întrebare:
plicuri a6 - nu exista - corect c6 - verificati specificatia
Răspuns (9 ian 2025, 10:42):
Bună ziua, stimate operator economic. Entitatea contractantă solicită să vă conformați cerințelor solicitate în documentația de atribuire.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK