1
Perioada de actualizare
de la 27.12.2024 14:14
până la 09.01.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.01.2025 11:00
până la 20.01.2025 09:00
3
Licitaţie
de la 21.01.2025 13:00
până la 21.01.2025 13:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 484 520 MDL
Perioada clarificărilor: 27 dec 2024, 14:14 - 9 ian 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 ian 2025, 11:00 - 20 ian 2025, 9:00
Începutul licitației: 21 ian 2025, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Pentru tehnică de birou Format A4, 80 g/m2 Pachet a câte 500 foi
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Olga Radnev
Telefonul de contact
022-436-334
Datele achizitiei
Data publicării
27 dec 2024, 14:07
Data ultimilor modificări
8 ian 2025, 18:12
Valoarea estimată (fără TVA)
484 520 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 845,20 MDL
Achizitii.md ID
21332365
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Durata contractului
5 febr 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pentru tehnică de birou Format A4, 80 g/m2 Pachet a câte 500 foi CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 7526.0
Unități de măsură: Complet
2)
Denumirea
Pentru tehnică de birou Format A3, 80 g/m2 Pachet a câte 500 foi CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 124.0
Unități de măsură: Complet
3)
Denumirea
Hârtie autocopiantă, culoare albastră (100 foi) CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 38.0
Unități de măsură: Complet
4)
Denumirea
90x90x90 Pachet 1000 foi CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 643.0
Unități de măsură: Complet
5)
Denumirea
Cu adeziv 76x76, diferite culori Pachet 100 foi CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 416.0
Unități de măsură: Complet
Documentele procedurii de achiziție
f-3.1-formularul-ofertei.doc
Documentele la ofertă
-
27.12.24 14:14
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
27.12.24 14:14
anexa nr.9 garanția pentru ofertă .docx
Documentele la ofertă
-
27.12.24 14:14
anexa nr.23 specificatii de preț.docx
Documentele la ofertă
-
27.12.24 14:14
anexa nr.10 garanția de bună execuție.docx
Documentele la ofertă
-
27.12.24 14:14
anexa nr.8 declarația privind valabilitatea ofertei.docx
Documentele la ofertă
-
27.12.24 14:14
declaratie confirmarea identitatii.doc
Documentele la ofertă
-
27.12.24 14:14
anexa nr.22 specificatii tehnice.docx
Documentele la ofertă
-
27.12.24 14:14
date generale despre participant.docx
Documentele la ofertă
-
27.12.24 14:14
duae.doc
Documentele la ofertă
-
27.12.24 14:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 371 591,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 400 154,30 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Hârtie de birou Hârtie
Data:
8 ian 2025, 18:12
Subiectul întrebării:
lotul 2 - poz 2.9 - Mapă Din piele artificială culoare neagră pentru foi A4
Întrebare:
ce fel de mapa avet in vedere ? incarcati va rog imaginea
Răspuns (9 ian 2025, 10:54):
Bună ziua, stimate operator economic. Entitatea contractantă solicită să vă conformați cerințelor solicitate în documentația de atribuire.
Hârtie de birou Hârtie
Data:
8 ian 2025, 18:16
Subiectul întrebării:
Termenii și condițiile de livrare -la comanda Beneficiarului, conform necesității reale
Întrebare:
Ce inseamana - conform necesității reale - cantitatiile pot fi mai mici decit in anunt?
Răspuns (9 ian 2025, 10:38):
Bună ziua, stimate operator economic. Entitatea contractantă solicită să vă conformați cerințelor solicitate în documentația de atribuire.
Hârtie de birou Hârtie
Data:
8 ian 2025, 18:28
Subiectul întrebării:
lotul 3 - poz 3.50 - Adeziv-creion, pentru hârtie, carton, fotografii 21-22 gr
Întrebare:
PVA sau PVP?
Răspuns (9 ian 2025, 10:39):
Bună ziua, stimate operator economic. Lot.3 - poz 3.50 - Adeziv-creion, pentru hârtie, carton, fotografii 21-22 gr – PVA.
Hârtie de birou Hârtie
Data:
8 ian 2025, 18:31
Subiectul întrebării:
lotul 3 - poz 3.52 - Corector Fabricat din materie prima de inalta calitate, pe baza de apa, cu periuta. Volum: 27 ml
Întrebare:
Corectror baza de apa 27 ml - nu se mai produce - se accepta 20 ml ?
Răspuns (9 ian 2025, 10:40):
Bună ziua, stimate operator economic. Lotul 3 - poz 3.52 - Corector Fabricat din materie prima de înaltă calitate, pe bază de apă, cu periuță. Volum: 27 ml.
Hârtie de birou Hârtie
Data:
8 ian 2025, 18:36
Subiectul întrebării:
lotul 3 - poz - 3.64 -Suport orizontal p/u documente din metal
Întrebare:
Suport orizontal p/u docimente din metal sunt: - 1 sectie - 2 sectiii - 3 sectii - 4 sectii de care aveti nevoie ?
Răspuns (9 ian 2025, 10:41):
Bună ziua, stimate operator economic. Lotul 3 - poz - 3.64 - Suport orizontal p/u documente din metal: - 3 sectii.
Hârtie de birou Hârtie
Data:
8 ian 2025, 18:39
Subiectul întrebării:
poz 3.68 - plicuri - A6
Întrebare:
plicuri a6 - nu exista - corect c6 - verificati specificatia
Răspuns (9 ian 2025, 10:42):
Bună ziua, stimate operator economic. Entitatea contractantă solicită să vă conformați cerințelor solicitate în documentația de atribuire.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări