1
Perioada de actualizare
de la 27.12.2024 12:49
până la 06.01.2025 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.01.2025 11:00
până la 10.01.2025 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 12 000 MDL
Perioada clarificărilor: 27 dec 2024, 12:49 - 6 ian 2025, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 ian 2025, 11:00 - 10 ian 2025, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Asigurarea sosirii imediată (3-5 min) a grupei de reținere la obiectivul supravegheat, la declanșarea sistemului de semnalizare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Tcacenco
Telefonul de contact
68455540
Datele achizitiei
Data publicării
27 dec 2024, 12:33
Data ultimilor modificări
31 dec 2024, 10:21
Valoarea estimată (fără TVA)
12 000 MDL
Achizitii.md ID
21332187
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
1 mart 2025 12:47 - 28 febr 2026 12:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii privind supravegherea obiectivelor utilate cu buton de alarmă din s.Suruceni, rl. Ialoveni CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
27.12.24 12:49
declaratie_ro.docx
Documentele la ofertă
-
27.12.24 12:49
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (2).docx
Documentele la ofertă
-
31.12.24 10:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 12 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări