Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 dec 2024, 15:17 - 6 ian 2025, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 6 ian 2025, 15:30 - 16 ian 2025, 15:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de transport pasageri
(transportarea angajaților domiciliu – serviciu - domiciliu)

Informația despre anulare
Motivul anulării
Conform prevederilor alin. (8) art.75 al Legii nr.74/2020 - evaluarea ofertelor se finalizează odată cu adoptarea deciziei de atribuire a contractului de achiziții/acordului-cadru sau de anulare a procedurii de atribuire și în coroborare cu prevederile art. 71 alin. (1) lit. c) al Legii nr.131/2015 privind achizițiile publice, ca temei de anulare a procedurii de achiziție vizate supra, invocăm: niciunul dintre ofertanți nu a întrunit condițiile de calificare prevăzute în documentația de atribuire.
Data anulării
28 ian 2025, 14:43
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Dacia, 80/3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Oala
Telefonul de contact
068011113
Datele achizitiei
Data publicării
26 dec 2024, 15:17
Data ultimilor modificări
28 ian 2025, 14:43
Achizitii.md ID
21331285
CPV
60100000-9 - Servicii de transport rutier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
31 dec 2024, 12:27
Subiectul întrebării:
anunt
Întrebare:
p.2 indicati va rog care anume anexe trebuie de prexentat? pe parcursul unei zile chite unitati de transport este necesar?
Răspuns (2 ian 2025, 08:07):
Buna dimineața, toate anexele încărcate în sisitem din documentația standard trebuie prezentate. În anexa nr.1 atașată la Anunțul de participare sunt indicate itinerariile și rutele zilnice (însă precizăm că pe parcursul zilei sunt necesare 4 unități de transport, important să fie conforme cu cerințele expuse în Anexa nr.2 la Anunțil de participare).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.