1
Perioada de actualizare
de la 26.12.2024 10:06
până la 06.01.2025 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.01.2025 00:00
până la 13.01.2025 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 842 221,60 MDL
Perioada clarificărilor: 26 dec 2024, 10:06 - 6 ian 2025, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 ian 2025, 0:00 - 13 ian 2025, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare pentru: Cradinița nr.1, Cradinița nr.2, Gradinița nr.3, Gradinița nr.4
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6702, MOLDOVA, Basarabeasca, or.Basarabeasca, str. Karl Marx, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Piotr Pușcari
Telefonul de contact
029722312
Datele achizitiei
Data publicării
26 dec 2024, 9:54
Data ultimilor modificări
26 dec 2024, 10:06
Valoarea estimată (fără TVA)
2 842 221,60 MDL
Achizitii.md ID
21330580
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6702, MOLDOVA, Basarabeasca, or.Basarabeasca, str. Karl Marx, 57
Durata contractului
24 ian 2025 08:00 - 31 dec 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Serviciilor de alimentare a copiilor din cadrul instituțiilor de educație timpurie pentru perioada 01.01.2025 - 31.12.2025 din or.Basarabeasca CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae 2025.doc
Documentele la ofertă
-
26.12.24 10:06
documentația standart 2025.docx
Documentele la ofertă
-
26.12.24 10:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Pontem.X

Preţul ofertei: 2 842 221,60 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul cel mai scăzut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări