1
Perioada de actualizare
de la 24.12.2024 09:21
până la 06.01.2025 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.01.2025 10:00
până la 13.01.2025 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 353 340 MDL
Perioada clarificărilor: 24 dec 2024, 9:21 - 6 ian 2025, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 ian 2025, 10:00 - 13 ian 2025, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot I-Servicii de Cantina Socială (reiunea Dealul Sorocii)anul 2025
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), Ștefan cel Mare ,5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SencoValentina Senco
Telefonul de contact
023083463
Datele achizitiei
Data publicării
24 dec 2024, 9:08
Data ultimilor modificări
24 dec 2024, 9:21
Valoarea estimată (fără TVA)
353 340 MDL
Achizitii.md ID
21329346
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), Ștefan cel Mare ,5
Durata contractului
15 ian 2025 09:19 - 30 dec 2025 09:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot I-Servicii de Cantina Socială (reiunea Dealul Sorocii)anul 2025 CPV: 55300000-3 - Servicii de restaurant şi de servire a mâncării
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunţ cantine 2025.docx
tenderNotice
-Anunț
24.12.24 09:21
документația standard.pdf документația standard.pdf
Documentele la ofertă
-Documentația standard
24.12.24 09:21
duae.docx
Documentele la ofertă
-DUAE
24.12.24 09:21
Documentele lotului
duae.docx
-DUAE
24.12.24 09:21
документația standard.semnat.pdf
-Documentația Standard
24.12.24 09:21
model meniul.docx
-Meniul
24.12.24 09:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

STAVITA ELENA

Preţul ofertei: 353 340 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări