1
Perioada de actualizare
de la 23.12.2024 21:35
până la 02.01.2025 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.01.2025 17:00
până la 12.01.2025 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 770 818,30 MDL
Perioada clarificărilor: 23 dec 2024, 21:35 - 2 ian 2025, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 ian 2025, 17:00 - 12 ian 2025, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare pentru elevii IPLTPA „Mihail Berezovschi” în perioada 09.01.2025-24.12.2025 - conform documentației de atribuire.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ciocana str. Igor Vieru 15/4
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Doina Cercel
Telefonul de contact
68535107
Datele achizitiei
Data publicării
23 dec 2024, 21:28
Data ultimilor modificări
23 dec 2024, 21:35
Valoarea estimată (fără TVA)
3 770 818,30 MDL
Achizitii.md ID
21329283
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Ciocana str. Igor Vieru 15/4
Durata contractului
14 ian 2025 18:00 - 30 dec 2025 21:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare pentru elevii IPLTPA „Mihail Berezovschi” în perioada 09.01.2025-24.12.2025. CPV: 55510000-8 - Servicii de cantină
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_(1)(2).doc
Documentele la ofertă
DUAE.
23.12.24 21:35
documentatia standarta_bunuri_servicii_berezovschii 2025.docx
Documentele la ofertă
Documentație sandard.
23.12.24 21:35
anunț de participare berezovschi 2025.pdf anunț de participare berezovschi 2025.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare.
23.12.24 21:35
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
Declarația privind beneficiarii efectivi.
23.12.24 21:35
duae_ro_(1)(2).signed.pdf duae_ro_(1)(2).signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE.
23.12.24 21:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Adolescenta-RC

Preţul ofertei: 3 770 818,30 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Savuros Prim

Preţul ofertei: 3 770 818,30 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări