Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 125 200 MDL
Perioada clarificărilor: 23 dec 2024, 15:20 - 26 dec 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 dec 2024, 9:00 - 31 dec 2024, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de verificare metrologică a dispozitivelor medicale pentru anul 2025 conform Anunțului de Participare

Informația despre anulare
Motivul anulării
Modificarea anunțului de participare. Lotul va fi divizat pe poziții separate.
Data anulării
24 dec 2024, 15:50
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Arhanghel Mihail 38
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
oxana.palancica Palancica
Telefonul de contact
079623739
Datele achizitiei
Data publicării
23 dec 2024, 15:20
Data ultimilor modificări
24 dec 2024, 15:54
Achizitii.md ID
21329076
CPV
50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
23 dec 2024, 16:56
Subiectul întrebării:
publicare gresita
Întrebare:
Buna ziua! Ati publicat gresit procedura. Va rugam sa o anulati si sa o republicati CORECT - cu divizarea tuturor pozitiilor separat, dar nu intr-un singur lot comun. Multumesc anticipat!
Răspuns (24 dec 2024, 14:51):
Procedura va fi anulată din motivul modificării caietului de sarcini. Lotul va fi divizat în poziții separate. Achiziția dată va fi republicată.
Data:
23 dec 2024, 17:17
Subiectul întrebării:
Modificarea Anunțului de participare
Întrebare:
Bună ziua, solicităm respectuos modificarea Anunțului de participare, prin divizarea Lotului 1, reieșind din faptul că pe teritoriul RM, există mai mulți potențiali participanți pentru unele poziții încadrate doar într-un singur Lot, conform Anunțului de participare plasat pe platformă. Totodată, conform pct. 8 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică - La realizarea achizițiilor publice de valoare mică, autoritatea/entitatea contractantă asigură atât utilizarea eficientă a resurselor financiare, cât și transparența, obiectivitatea și imparțialitatea procesului de achiziție şi încrederea publică faţă de acesta, iar prin împărțirea pe loturi se asigură accesul unui număr cât mai mare de operatori economici, la procedura de achiziție publică, deci a unei cât mai largi concurențe. Astfel, autoritatea contractantă va crea premisele pentru obținerea unei eficiențe sporite a procedurii de achiziție publică, în comun acord cu utilizarea eficientă a banilor publici, iar promovarea concurenței între operatorii economici însemnând și reprimarea oricărei practici de creare a unui monopol în favoarea unui singur operator economic, respectiv de restrângere a accesului altor operatori la contractele de achiziție publică, ceea ce în cazul dat este inevitabil. Mulțumim.
Răspuns (24 dec 2024, 14:51):
Procedura va fi anulată din motivul modificării caietului de sarcini. Lotul va fi divizat în poziții separate. Achiziția dată va fi republicată.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.