1
Perioada de actualizare
de la 20.12.2024 10:59
până la 30.12.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.12.2024 09:00
până la 09.01.2025 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 920 526 MDL
Perioada clarificărilor: 20 dec 2024, 10:59 - 30 dec 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 dec 2024, 9:00 - 9 ian 2025, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de pază tehnică și servicii de deservire tehnică a sistemului de pază a obiectivelor Agenției Naționale pentru Siguranța Alimentelor conform Anexei 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iuliana Prisacari
Telefonul de contact
022-26-46-48
Datele achizitiei
Data publicării
20 dec 2024, 10:33
Data ultimilor modificări
20 dec 2024, 10:59
Valoarea estimată (fără TVA)
920 526 MDL
Achizitii.md ID
21327449
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Durata contractului
13 ian 2025 10:54 - 30 dec 2025 10:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de pază tehnică și deservire CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa 1 la anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
20.12.24 10:59
declaratie beneficiar confirmarea identității.doc
Documentele la ofertă
-
20.12.24 10:59
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
20.12.24 10:59
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
20.12.24 10:59
rechizite bancare pentru garanția pentru ofertă.docx
Documentele la ofertă
-
20.12.24 10:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 920 526 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări