1
Perioada de actualizare
de la 19.12.2024 16:41
până la 24.12.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.12.2024 15:00
până la 28.12.2024 16:30
3
Licitaţie
de la 30.12.2024 14:32
până la 30.12.2024 14:46
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 84 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 dec 2024, 16:41 - 24 dec 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 dec 2024, 15:00 - 28 dec 2024, 16:30
Începutul licitației: 30 dec 2024, 14:32

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

LEGUME și FRUCTE
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7330, MOLDOVA, Cantemir, s.Pleşeni, s. Pleseni, r-nul Cantemir
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Pleseni Primaria
Telefonul de contact
0 273 74236
Datele achizitiei
Data publicării
19 dec 2024, 16:35
Data ultimilor modificări
19 dec 2024, 16:41
Valoarea estimată (fără TVA)
84 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
8,40 MDL
Achizitii.md ID
21327200
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7330, MOLDOVA, Cantemir, s.Pleşeni, s. Pleseni, r-nul Cantemir
Durata contractului
6 ian 2025 16:36 - 29 dec 2025 16:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
LEGUME și FRUCTE CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini prod alim semestru i anul 2025 pleșeni (1).docx
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini prod alim semestru i anul 2025 pleșeni (1).docx
19.12.24 16:41
anunț de participare cop pr alim 2025.semnat.pdf anunț de participare cop pr alim 2025.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare cop pr alim 2025.semnat.pdf
19.12.24 16:41
ds.docx
Documentele la ofertă
-ds.docx
19.12.24 16:41
duae.doc
Documentele la ofertă
-duae.doc
19.12.24 16:41
Documentele lotului
caiet de sarcini prod alim semestru i anul 2025 pleșeni (1).docx
-caiet de sarcini prod alim semestru i anul 2025 pleșeni (1).docx
19.12.24 16:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

II Sinteacova Svetlana

Preţul ofertei: 71 385,98 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S.R.L. ARENA FRUCT

Preţul ofertei: 71 393,60 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 81 573,94 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări