1
Perioada de actualizare
de la 18.12.2024 12:57
până la 28.12.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.12.2024 10:00
până la 31.12.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 082 894 MDL
Perioada clarificărilor: 18 dec 2024, 12:57 - 28 dec 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 dec 2024, 10:00 - 31 dec 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentarea copiilor din cadrul IP gimnaziu „Mihai Viteazul ” pentru perioada ianuarie-mai 2025
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Cisinaului 4A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
MIHAI VITEAZUL GIMNAZIUL
Telefonul de contact
023721289
Datele achizitiei
Data publicării
18 dec 2024, 12:48
Data ultimilor modificări
18 dec 2024, 12:57
Valoarea estimată (fără TVA)
1 082 894 MDL
Achizitii.md ID
21326130
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Cisinaului 4A
Durata contractului
9 ian 2025 12:54 - 30 mai 2025 12:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentarea copiilor din cadrul IP gimnaziu „Mihai Viteazul ” pentru perioada ianuarie-mai 2025 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
202401171325_documentația standart.docx
Documentele la ofertă
202401171325_documentația standart.docx
18.12.24 12:57
duae.doc
Documentele la ofertă
duae.doc
18.12.24 12:57
anunț de participare.signed.pdf anunț de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
anunț de participare.signed.pdf
18.12.24 12:57
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Pontem.X

Preţul ofertei: 1 082 894 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În urma evaluării ofertelor primite pentru procedura de achiziție vă informăm că oferta dumneavoastră a fost declarată câștigătoare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări