1
Perioada de actualizare
de la 16.12.2024 16:54
până la 25.12.2024 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.12.2024 08:00
până la 30.12.2024 08:00
3
Licitaţie
de la 31.12.2024 14:00
până la 31.12.2024 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 530 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 dec 2024, 16:54 - 25 dec 2024, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 dec 2024, 8:00 - 30 dec 2024, 8:00
Începutul licitației: 31 dec 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de alimentare,regenerare și reparație a cartușelor și imprimantelor pentru anul 2025
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, STR. ZELINSCHI,13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Cerga
Telefonul de contact
022-551-406
Datele achizitiei
Data publicării
16 dec 2024, 16:40
Data ultimilor modificări
16 dec 2024, 16:54
Valoarea estimată (fără TVA)
530 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 300 MDL
Achizitii.md ID
21324995
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, STR. ZELINSCHI,13
Durata contractului
1 ian 2025 08:00 - 30 dec 2025 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare,regenerare și reparație a cartușelor și imprimantelor pentru anul 2025 CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet sarcini c2025.pdf caiet sarcini c2025.pdf
Documentele la ofertă
-
16.12.24 16:54
doc.standard.docx
Documentele la ofertă
-
16.12.24 16:54
duae_ro_2025.doc
Documentele la ofertă
-
16.12.24 16:54
aparticipare alim.cartuse.pdf aparticipare alim.cartuse.pdf
Documentele la ofertă
-
16.12.24 16:54
caiet de sarcini_cop cartuse2025.docx
Documentele la ofertă
-
16.12.24 16:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Venomnet-Lux

Preţul ofertei: 429 990 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta este conforma
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ILONET-PRIM SRL

Preţul ofertei: 430 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări