Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21324539
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
462 200 MDL
Perioada clarificărilor:
16 dec 2024, 11:36 - 23 dec 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
23 dec 2024, 11:00 - 30 dec 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform cerințelor caietului de sarcini
Informația despre anulare
Motivul anulării
În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1734341322378 din 10.01.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1734341322378 din 30.12.2024, ce vizează achiziționarea lucrărilor de amenajare a sistemului de evacuare apelor pluviale pe drumul G122 M3 – Sagaidacul Nou – Satul Nou – Mihailovca – R26, km 7,76 și km 7,91, (intravilanul localității Satul Nou, raionul. Cimișlia), vă comunicăm următoarele.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Oferta operatorului economic ”Buildtrade”S.R.L cu prețul de 527 122,21 lei (cinci sute douăzeci și șapte mii una sută douăzeci și doi lei, 21 bani) fără TVA și 632 546,65 (șase sute treizeci și două mii cinci sute patruzeci și șase lei, 65 bani), inclusiv TVA nu poate fi acceptată reieșind din prevederile art. 69, alin. 6), lit. (b) al Legii 131/2015 privind achizițiile publice: ,,Autoritatea contractantă nu acceptă oferta în cazul în care aceasta nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire”. În speță, ofertantul în devizul ofertă la poz. 52 (DI131) și la poz. 100 (DI131), conform caietului de sarcini este prevăzută utilizarea coeficientului K=7,0, care nu a fost aplicat de către antreprenor, ce a condus la majorarea volumelor de muncitor (122,11 h-om), scinduri de rasinoase (0,134 m3), bitum (0,307 t), beton C30/37 XC4 XD2 XF4 (15,842 m3). Valoarea erorii depistate a condus la majorarea costului ofertei S.R.L. „Buildtrade” cu cca 80 002,19 lei, inclusiv TVA. De asemenea în devizul ofertă la poz. 36 (DA19A) și la poz. 94 (DA19A), conform caietului de sarcini este prevăzută utilizarea normei de consum pentru materialul geotextil TS80 de 1,00 m2 la 1 m2, care nu a fost aplicat de către antreprenor, ce a condus la micșorarea volumelor de geotextil TS80 (13,899 m2). Valoarea erorii depistate a condus la micșorarea costului ofertei S.R.L. „Buildtrade” cu cca 764,58 lei, inclusiv TVA. Valoarea cumulată a erorilor sus menționate constituie cca (80 002,19 + 764,58) = 80 766,77 lei, inclusiv TVA, din care considerente oferta dată se respinge ca fiind neconformă.
Ținând cont de prevederile art. 71 alin.1 lit (d) și alin.(3) al Legii pre citate, potrivit cărora ”Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică (...) Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligație a autorității contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepția returnării garanției pentru ofertă şi a garanției de bună execuție a contractului”, grupul de lucru a decis anularea procedurii de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1734341322378 din 30.12.2024.
Din aceste considerente, informăm că garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic în conformitate cu prevederile legale.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Oferta operatorului economic ”Buildtrade”S.R.L cu prețul de 527 122,21 lei (cinci sute douăzeci și șapte mii una sută douăzeci și doi lei, 21 bani) fără TVA și 632 546,65 (șase sute treizeci și două mii cinci sute patruzeci și șase lei, 65 bani), inclusiv TVA nu poate fi acceptată reieșind din prevederile art. 69, alin. 6), lit. (b) al Legii 131/2015 privind achizițiile publice: ,,Autoritatea contractantă nu acceptă oferta în cazul în care aceasta nu corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire”. În speță, ofertantul în devizul ofertă la poz. 52 (DI131) și la poz. 100 (DI131), conform caietului de sarcini este prevăzută utilizarea coeficientului K=7,0, care nu a fost aplicat de către antreprenor, ce a condus la majorarea volumelor de muncitor (122,11 h-om), scinduri de rasinoase (0,134 m3), bitum (0,307 t), beton C30/37 XC4 XD2 XF4 (15,842 m3). Valoarea erorii depistate a condus la majorarea costului ofertei S.R.L. „Buildtrade” cu cca 80 002,19 lei, inclusiv TVA. De asemenea în devizul ofertă la poz. 36 (DA19A) și la poz. 94 (DA19A), conform caietului de sarcini este prevăzută utilizarea normei de consum pentru materialul geotextil TS80 de 1,00 m2 la 1 m2, care nu a fost aplicat de către antreprenor, ce a condus la micșorarea volumelor de geotextil TS80 (13,899 m2). Valoarea erorii depistate a condus la micșorarea costului ofertei S.R.L. „Buildtrade” cu cca 764,58 lei, inclusiv TVA. Valoarea cumulată a erorilor sus menționate constituie cca (80 002,19 + 764,58) = 80 766,77 lei, inclusiv TVA, din care considerente oferta dată se respinge ca fiind neconformă.
Ținând cont de prevederile art. 71 alin.1 lit (d) și alin.(3) al Legii pre citate, potrivit cărora ”Autoritatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică (...) Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligație a autorității contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepția returnării garanției pentru ofertă şi a garanției de bună execuție a contractului”, grupul de lucru a decis anularea procedurii de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1734341322378 din 30.12.2024.
Din aceste considerente, informăm că garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic în conformitate cu prevederile legale.
Data anulării
7 febr 2025, 10:24
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
16 dec 2024, 11:36
Data ultimilor modificări
7 febr 2025, 10:24
Achizitii.md ID
21324539
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK