1
Perioada de actualizare
de la 16.12.2024 09:59
până la 26.12.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.12.2024 10:00
până la 06.01.2025 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 920 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 dec 2024, 9:59 - 26 dec 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 dec 2024, 10:00 - 6 ian 2025, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de reîncărcare, restabilire și întreținere a cartușelor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iulian Zugravu
Telefonul de contact
069999030
Datele achizitiei
Data publicării
16 dec 2024, 9:55
Data ultimilor modificări
16 dec 2024, 9:59
Valoarea estimată (fără TVA)
920 000 MDL
Achizitii.md ID
21324430
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
8 ian 2025 09:59 - 30 dec 2025 09:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reîncărcare, restabilire și întreținere a cartușelor CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_servicii_reincarcare_cartuse.doc
Documentele la ofertă
-
16.12.24 09:59
ds_servicii_reincarcare.docx
Documentele la ofertă
-
16.12.24 09:59
caiet_de_sarcini_cartuse.pdf caiet_de_sarcini_cartuse.pdf
Documentele la ofertă
-
16.12.24 09:59
anunt_de_participare_cartuse.pdf anunt_de_participare_cartuse.pdf
Documentele la ofertă
-
16.12.24 09:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

X-Service

Preţul ofertei: 915 855 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări