1
Perioada de actualizare
de la 12.12.2024 11:27
până la 19.12.2024 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.12.2024 12:00
până la 26.12.2024 13:00
3
Licitaţie
de la 27.12.2024 14:00
până la 27.12.2024 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 291 666 MDL
Perioada clarificărilor: 12 dec 2024, 11:27 - 19 dec 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 dec 2024, 12:00 - 26 dec 2024, 13:00
Începutul licitației: 27 dec 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Dejun. Terci,ceai,zahăr,pîine,unt (numarul minim de calorii pe zi -1 persoana: 27287,2- persoane plasate la general, 3109,00 - minori, 2905,6 -bolnavi şi invalizi de gr.I şi gr.II, 2960,00 - femei gravide şi mame care alaptează, Alimente în timpul escortării - 3088,75 - general, 3144,00 - minori.) Numărul minim de calorii pe zi pentru 1 persoană conform HG nr.332 din 23.04.2009;
Prânz.4-5 bucate: fel-I, fel-II (borş, supă de legume, rasolinic, fel II - pîrjoală din carne de vită,biftec tocat,peşte prăjit, bitoc tocat, garnitură, ceai, zahăr)(numarul minim de calorii pe zi -1 persoana: 27287,2- persoane plasate la general, 3109,00 - minori, 2905,6 - bolnavi şi invalizi de gr.I şi gr.II, 2960,00 - femei gravide şi mame care alaptează, Alimente în timpul escortării - 3088,75 -general, 3144,00 - minori.) Numărul minim de calorii pe zi pentru 1 persoană conform HG nr.332 din 23.04.2009;
Cina.Terci, peşte prăjit, pîrjoală, pîine, unt, ceai, zahăr) (numarul minim de calorii pe zi -1 persoana: 27287,2-persoane plasate la general, 3109,00 - minori, 2905,6 - bolnavi şi invalizi Numărul minim de calorii pe zi pentru 1 persoană conform HG nr.332 din 23.04.2009 de gr.I şi gr.II, 2960,00 - femei gravide şi mame care alaptează, Alimente în timpul escortării -3088,75 - general, 3144,00 -minori.)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Stefan cel Mare nr. 124
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stratila Valeriu
Telefonul de contact
022526667; 068069933
Datele achizitiei
Data publicării
12 dec 2024, 11:10
Data ultimilor modificări
12 dec 2024, 11:27
Valoarea estimată (fără TVA)
291 666 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
29,17 MDL
Achizitii.md ID
21323048
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Stefan cel Mare nr. 124
Durata contractului
1 ian 2025 11:22 - 30 dec 2025 11:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dejin CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 3000.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Prînz CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 3000.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Cină CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 3000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae servicii aliment 2025 mod.doc
Criterii de evaluare
-DUAEeste o declarație pe proprie răspundere, prin care operatorul economic confirmă îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție necesare în cadrul procedurilor de achiziție publică în Republica Moldova.
12.12.24 11:27
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2025 mod.docx
Documentele la ofertă
-Documentaţia reprezintă o instrucțiune pentru autoritățile contractante și ofertanți, utilizată la inițierea și desfășurarea procedurilor de achiziţii publice de bunuri și servicii.
12.12.24 11:27
anunț alim .pdf anunț alim .pdf
Criterii de eligibilitate
-Descrierea criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție;
12.12.24 11:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Kids Catering SRL

Preţul ofertei: 271 638 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În urma evaluării ofertelor înaintate în cadrul procedurii de achiziție și examinării documentelor depuse Grupul de lucru pentru achiziții a DECIS: că conform anunțului de participare și licitației electronice Operatorul economic Kids Catering SRL sa calificat cu suma ofertei 271 638,00 mii lei fără TVA și este desemnat învingător în cadrul procedurii COP
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Daramax-Com

Preţul ofertei: 276 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări