1
Perioada de actualizare
de la 11.12.2024 14:01
până la 16.12.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.12.2024 10:00
până la 19.12.2024 10:00
3
Licitaţie
de la 20.12.2024 09:32
până la 20.12.2024 09:42
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 14 724 MDL
Perioada clarificărilor: 11 dec 2024, 14:01 - 16 dec 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 dec 2024, 10:00 - 19 dec 2024, 10:00
Începutul licitației: 20 dec 2024, 9:32

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Brânză proaspătă, cu procentul de grăsimi animaliere – 5% obținută din lapte de vaci, slab acidulat, fără gust și miros străin, ambalat în pachet de polietilenă 0,5-1 kg, ce corespunde standardelor de referință HG RM nr. 158 din07.03.2019, GOST 52096.
Livrarea o dată la 2 zile pînă la ora 08-00.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4626, MOLDOVA, Edineț, or.Cupcini, str.Livezilor 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Magu Ludmila
Telefonul de contact
024672404
Datele achizitiei
Data publicării
11 dec 2024, 13:37
Data ultimilor modificări
11 dec 2024, 14:01
Valoarea estimată (fără TVA)
14 724 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
147,24 MDL
Achizitii.md ID
21322528
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4626, MOLDOVA, Edineț, or.Cupcini, str.Livezilor 6
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 30 iun 2025 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Brânză de vaci 5% CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 350.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
documentație standart produse.semnat.pdf documentație standart produse.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Produse alimentare necesare pentru grădinițele din or. Cupcini, pe perioada 01.01.2025 –30.06.2025
11.12.24 14:01
anunț de participare produse alimentare —.semnat.pdf anunț de participare produse alimentare —.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Produse alimentare necesare pentru grădinițele din or. Cupcini, pe perioada 01.01.2025 –30.06.2025
11.12.24 14:01
duae produse.semnat.pdf duae produse.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Produse alimentare necesare pentru grădinițele din or. Cupcini, pe perioada 01.01.2025 –30.06.2025
11.12.24 14:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Lapmol

Preţul ofertei: 12 995,37 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

INLAC

Preţul ofertei: 13 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări