1
Perioada de actualizare
de la 10.12.2024 13:19
până la 23.12.2024 13:30
2
Propunerea ofertelor
de la 23.12.2024 13:30
până la 14.01.2025 13:00
3
Licitaţie
15.01.2025 13:37
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 26 666,66 MDL
Perioada clarificărilor: 10 dec 2024, 13:19 - 23 dec 2024, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor: 23 dec 2024, 13:30 - 14 ian 2025, 13:00
Începutul licitației: 15 ian 2025, 13:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Potrivit descrierii bunurilor solicitate de către autoritatea contractantă prevăzute în Caietul de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Corduneanu
Telefonul de contact
0 22 739368
Datele achizitiei
Data publicării
10 dec 2024, 12:04
Data ultimilor modificări
17 dec 2024, 12:53
Valoarea estimată (fără TVA)
26 666,66 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
106,67 MDL
Achizitii.md ID
21321763
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gheorghe Asachi, 65 A
Durata contractului
20 ian 2025 12:08 - 30 dec 2025 13:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Centură din polister CPV: 18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
10.12.24 13:19
anexe.docx
Documentele la ofertă
-
10.12.24 13:19
anunt de participare (10).pdf anunt de participare (10).pdf
Documentele la ofertă
-
10.12.24 13:19
duae.doc
Documentele la ofertă
-
10.12.24 13:19
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
10.12.24 13:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Valmatex Company" SRL

Preţul ofertei: 26 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta depusă corespunde cerințelor solicitate în documentația de atribuire și îndeplinește toate criteriile tehnice
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări