1
Perioada de actualizare
de la 06.12.2024 14:59
până la 17.12.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.12.2024 11:00
până la 27.12.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 482 682,70 MDL
Perioada clarificărilor: 6 dec 2024, 14:59 - 17 dec 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 dec 2024, 11:00 - 27 dec 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latnă” perioada 09.01.2025-24.12.2025
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ginta Latină nr.9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Stefanita
Telefonul de contact
069276601
Datele achizitiei
Data publicării
6 dec 2024, 14:56
Data ultimilor modificări
10 dec 2024, 13:38
Valoarea estimată (fără TVA)
2 482 682,70 MDL
Achizitii.md ID
21320611
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ginta Latină nr.9
Durata contractului
9 ian 2025 14:58 - 30 dec 2025 14:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latnă” perioada 09.01.2025-24.12.2025 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_.doc
Documentele la ofertă
-
6.12.24 14:59
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
6.12.24 14:59
declaratie_ro (1).doc
Documentele la ofertă
-
6.12.24 14:59
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Adolescenta-RC

Preţul ofertei: 2 482 682,70 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latnă” perioada 09.01.2025-24.12.2025
Data:
10 dec 2024, 13:38
Subiectul întrebării:
Pretul ofertei pentru servicii
Întrebare:
Buna ziua, conform carui criteriu pentru „Contractele de achiziţii publice de servicii” se aplică ponderea de 20 %: Clarificari: Pret dejun+prinz din pct.8, 21 și 22 din Anuntul de Participare
Răspuns (16 dec 2024, 11:02):
Pentru pct.8 și 21 - Conform normelor financiare prognozate pentru alimentarea unui copil/elev/zi din instituțiile de învățământ preșcolar, special, primar și secundar pe anul 2025 elevii grupelor cu program prelungit (20 la sută din numărul total de elevi ai grupelor cu program prelungit) în cazul nostru copii care fregventează grupele cu program prelungit este egal cu 375 și 20% din ei costituie 75 elevi care se vor alimenta gratuit în anul 2025. Acești 75 elevi se vor alimenta gratis la dejun+ prînz, 171 zile în an cu 34,50 lei/zi. pct. 22 din anunțul de participare - oferta se va prezenta în valuta națională - lei moldovenești.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări