1
Perioada de actualizare
de la 29.11.2024 16:12
până la 10.12.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.12.2024 09:00
până la 06.01.2025 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 727 800 MDL
Perioada clarificărilor: 29 nov 2024, 16:12 - 10 dec 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 dec 2024, 9:00 - 6 ian 2025, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentație a copiilor din cadrul instiuțiilor de educație timpurie: Grădinița „Poenița” și Grădinița „Floricica” din satul Cojușna rl Strășeni pentru perioada ianuarie – decembrie 2025
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3715, MOLDOVA, Străşeni, s.Cojuşna, st.Mihai Viteazul 225
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Igor Crăciun
Telefonul de contact
023742406
Datele achizitiei
Data publicării
29 nov 2024, 16:06
Data ultimilor modificări
29 nov 2024, 16:12
Valoarea estimată (fără TVA)
2 727 800 MDL
Achizitii.md ID
21318068
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD 3715, MOLDOVA, Străşeni, s.Cojuşna, st.Mihai Viteazul 225
Durata contractului
15 ian 2025 16:09 - 30 dec 2025 16:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
SERVICII CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
-
29.11.24 16:12
meniu anexa 1.pdf meniu anexa 1.pdf
Specificaţie tehnică
-
29.11.24 16:12
meniu anexa 2.pdf meniu anexa 2.pdf
Specificaţie tehnică
-
29.11.24 16:12
duae.doc
Criterii de evaluare
-
29.11.24 16:12
doc stand bunuri.docx
Documentele la ofertă
-
29.11.24 16:12
Documentele lotului
meniu anexa 1.pdf
-
29.11.24 16:12
anunț de participare.pdf
-
29.11.24 16:12
meniu anexa 2.pdf
-
29.11.24 16:12
caiet de sarcini.pdf
-
29.11.24 16:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Pontem.X

Preţul ofertei: 2 727 800 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări