1
Perioada de actualizare
de la 29.11.2024 11:47
până la 09.12.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.12.2024 09:00
până la 18.12.2024 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 18 700 MDL
Perioada clarificărilor: 29 nov 2024, 11:47 - 9 dec 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 dec 2024, 9:00 - 18 dec 2024, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Murături
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Chișinăului, 90
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Svetlana Guțu
Telefonul de contact
022/430290
Datele achizitiei
Data publicării
29 nov 2024, 11:38
Data ultimilor modificări
2 dec 2024, 9:01
Valoarea estimată (fără TVA)
18 700 MDL
Achizitii.md ID
21317788
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Chișinăului, 90
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Castraveți murați ambalați, GOST 1633-73; HG nr.520 din 22.06.2010 CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 150.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
Varză murată în ambalaj de polietilen de 0,5 kg sau căldări de 10-15 kg CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
specificatie tehnică.semnat.pdf specificatie tehnică.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-specificații tehnice
29.11.24 11:47
specificații de preț.semnat.pdf specificații de preț.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-specificații de preț
29.11.24 11:47
duae_ro_0.semnat.pdf duae_ro_0.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-DUAE
29.11.24 11:47
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-declarație
29.11.24 11:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Delmix Prim SRL

Preţul ofertei: 19 708,33 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 28 610,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări