1
Perioada de actualizare
de la 28.11.2024 17:53
până la 03.12.2024 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.12.2024 12:00
până la 09.12.2024 17:00
3
Licitaţie
10.12.2024 14:37
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 150 EUR
Perioada clarificărilor: 28 nov 2024, 17:53 - 3 dec 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 dec 2024, 12:00 - 9 dec 2024, 17:00
Începutul licitației: 10 dec 2024, 14:37

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Peliculă BOPP cu laminare BOPP metal
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Bordianu
Telefonul de contact
+373 22 55-14-45, 060839944
Datele achizitiei
Data publicării
28 nov 2024, 16:38
Data ultimilor modificări
28 nov 2024, 17:53
Valoarea estimată (fără TVA)
1 150 EUR
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
11,50 EUR
Achizitii.md ID
21317518
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Durata contractului
16 dec 2024 17:50 - 30 iul 2025 17:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Peliculă BOPP cu laminare BOPP metal CPV: 18900000-8 - Articole de voiaj, şelărie, saci şi săculeţe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare. pelicule bopp.signed.pdf anunt de participare. pelicule bopp.signed.pdf
tenderNotice
Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
28.11.24 17:53
formular oferta. pelicula bopp.docx
Criterii de eligibilitate
Oferta economica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și ștampilată de către ofertant
28.11.24 17:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Comecoteh

Preţul ofertei: 1 700 EUR
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări