1
Perioada de actualizare
de la 28.11.2024 15:13
până la 12.12.2024 10:46
2
Propunerea ofertelor
de la 12.12.2024 10:46
până la 20.12.2024 09:46
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 880 MDL
Perioada clarificărilor: 28 nov 2024, 15:13 - 12 dec 2024, 10:46
Perioada de depunere a ofertelor: 12 dec 2024, 10:46 - 20 dec 2024, 9:46
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

set notițe și indecși pentru codificare, evidenţiere şi marcarea informaţiei pe suport. Setul conţine notiţe şi indeci de dimensiuni şi în număr diferit (minim 4 tipuri diferite, minim cite 25 file fiecare).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Ababii
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
28 nov 2024, 15:00
Data ultimilor modificări
10 dec 2024, 10:46
Valoarea estimată (fără TVA)
880 MDL
Achizitii.md ID
21317389
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 32. Set notiţe şi indecşi autoadezivi CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 40.0
Unități de măsură: Ambalaj
Documentele procedurii de achiziție
duae .doc
Documentele la ofertă
-
28.11.24 15:13
documentatia standard .docx
Documentele la ofertă
-
10.12.24 10:46
anunt de participare modificat.pdf anunt de participare modificat.pdf
Documentele la ofertă
-
10.12.24 10:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Crafti Business SRL

Preţul ofertei: 258 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 548 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

F.P.C. TEHELAN S.R.L.

Preţul ofertei: 1 097,67 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări