1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2024 14:42
până la 02.12.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.12.2024 11:00
până la 09.12.2024 10:00
3
Licitaţie
10.12.2024 13:51
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 41 949 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2024, 14:42 - 2 dec 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 dec 2024, 11:00 - 9 dec 2024, 10:00
Începutul licitației: 10 dec 2024, 13:51

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform proiectului de execuție
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2024, 14:04
Data ultimilor modificări
25 nov 2024, 14:42
Valoarea estimată (fără TVA)
41 949 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
5 MDL
Achizitii.md ID
21315415
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
31 dec 2024 14:17 - 28 febr 2025 14:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare a rapartului de audit al siguranței rutiere pentru proiectul de execuție privind reparația drumului M3 Chișinău - Comrat - Giurgiulești - frontiera cu România, km 211,98 - 213,69 și M3.1 Giurgiulești - frontiera cu Ucraina, km 0,0 - 0,65 (drum de conexiune a punctului de trecere a frontierei de stat Giurgiulești - Reni și Giurgiulești - Galați). CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae audit siguranta rutiera 7 loturi.doc
Documentele la ofertă
-
25.11.24 14:42
contract servicii.docx
Documentele la ofertă
-
25.11.24 14:42
documentația standard bunuri servicii.docx
Documentele la ofertă
-
25.11.24 14:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CRAYS Consulting

Preţul ofertei: 46 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări