1
Perioada de actualizare
de la 25.11.2024 14:42
până la 02.12.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.12.2024 11:00
până la 09.12.2024 10:00
3
Licitaţie
10.12.2024 12:55
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 100 248 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2024, 14:42 - 2 dec 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 dec 2024, 11:00 - 9 dec 2024, 10:00
Începutul licitației: 10 dec 2024, 12:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform proiectului de execuție
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2024, 14:04
Data ultimilor modificări
25 nov 2024, 14:42
Valoarea estimată (fără TVA)
100 248 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
10 MDL
Achizitii.md ID
21315415
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
31 dec 2024 14:17 - 28 febr 2025 14:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare a raportului de audit al siguranței rutiere pentru proiectul de execuție privind reparația drumului M1 Frontiera cu Romania-Leușeni-Chișinau-Dubasari-frontiera cu Ucraina, km 1,00 - 85,46, (Lotul III, km 39,00 - 61,75) CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae audit siguranta rutiera 7 loturi.doc
Documentele la ofertă
-
25.11.24 14:42
contract servicii.docx
Documentele la ofertă
-
25.11.24 14:42
documentația standard bunuri servicii.docx
Documentele la ofertă
-
25.11.24 14:42

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CRAYS Consulting

Preţul ofertei: 110 500 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1732536394110 din 19.12.2024, ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1732536394110 din 09.12.2024, ce vizează achiziționarea serviciilor de elaborare a raportului de audit al siguranței rutiere pentru proiectele de execuție conform loturilor (7 loturi), Vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerințele de calificare şi are cel mai mic preț fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Operatorul economic SC ,,CRAYS Consulting” SRL” a propus prețul de 454 000,00 (patru sute cincizeci și patru mii lei, 00 bani) fără TVA și 90 800,00 (nouăzeci mii opt sute lei, 00 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul achizițiilor seerviciilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de achiziție va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin.(8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări