Achiziţie publică
21314090
Crupă de porumb (pînă la 50,00 kg)
1
Perioada de actualizare
de la 21.11.2024 14:03
până la 01.12.2024 14:30
până la 01.12.2024 14:30
au rămas 6 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 01.12.2024 14:30
până la 11.12.2024 14:30
până la 11.12.2024 14:30
3
Licitaţie
12.12.2024 12:19
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
40 000 MDL
Perioada clarificărilor:
21 nov 2024, 14:03 - 1 dec 2024, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor:
1 dec 2024, 14:30 - 11 dec 2024, 14:30
Începutul licitației:
12 dec 2024, 12:19
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.231/2010, HG nr.202/2009, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023. GOST 6002-69
Ambalaj: până la 50,00 kg.
Termen de valabilitate: minim 8 luni din data livrării.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 600,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada 8 ianuarie – iunie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentare a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Ambalaj: până la 50,00 kg.
Termen de valabilitate: minim 8 luni din data livrării.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 600,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada 8 ianuarie – iunie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentare a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 nov 2024, 13:39
Data ultimilor modificări
21 nov 2024, 14:03
Valoarea estimată (fără TVA)
40 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
400 MDL
Achizitii.md ID
21314090
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul
Durata contractului
20 dec 2024 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 5000.0
Unități de măsură: Kilogram
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
21.11.24 14:03
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
21.11.24 14:03
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări
Document semnat cu succes
OK