1
Perioada de actualizare
de la 21.11.2024 09:36
până la 30.11.2024 13:56
2
Propunerea ofertelor
de la 30.11.2024 13:56
până la 12.12.2024 13:56
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 8 237 270 MDL
Perioada clarificărilor: 21 nov 2024, 9:36 - 30 nov 2024, 13:56
Perioada de depunere a ofertelor: 30 nov 2024, 13:56 - 12 dec 2024, 13:56

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reabilitare a aducțiunilor D-500 mm cu modificarea traseului de la stația de tratare a apei până la str. Alexandru cel Bun din mun. Ungheni

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3600, MOLDOVA, Ungheni, locality, Nationala nr.7
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Racovița
Telefonul de contact
+37369729897
Datele achizitiei
Data publicării
21 nov 2024, 9:09
Data ultimilor modificări
28 nov 2024, 13:56
Achizitii.md ID
21313858
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Proiect_tehnic_apeduct_str.Oranjeriei
Documentele la ofertă
Proiect tehnic
21.11.24 09:36
OLC_Proiect_apeduct_str.Oranjeriei
Documentele la ofertă
Organizarea lucrărilor de execuție
21.11.24 09:36
Caiet de sarcini.semnat
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
21.11.24 09:36
Anunț de participare.semnat
Documentele la ofertă
Anunț de participare
21.11.24 09:36
documentația standard lucrari
Documentele la ofertă
Documentația standard
21.11.24 09:36
DUAE
Documentele la ofertă
DUAE
21.11.24 09:36
Anunț de participare modif.semnat
Documentele la ofertă
Anunț de particupare modificat
21.11.24 15:01
Contract de finanțare Capit. V
Clarificări pentru participanți
Contract de finanțare
28.11.24 13:56
Data:
21 nov 2024, 12:50
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
HG 638 in pct 155. Prevede: Autoritatea contractantă eliberează/restituie garanția de bună execuție a contractului în termen de 15 zile de la data semnării procesului-verbal la terminarea lucrărilor. În anunț indicații ca garanţia va fi restituita la semnarea PV de recepție finala, deci se impune o prevedere necomforma care contravine și cu documentaţia standard. Solicitam corectarea anunțului
Răspuns (21 nov 2024, 15:04):
Bună ziua, anunțul modificat a fost încărcat.
Data:
27 nov 2024, 15:54
Subiectul întrebării:
cuantum garantie de buna executie.
Întrebare:
Legea 131/2015 prevede expres in art 68 pct 12 ca ,, Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice. În cazurile în care adaosul comercial este limitat prin act normativ, cuantumul garanției de bună execuție nu va depăși limita prevăzută de actul normativ respectiv. in cazul prezentei,noi avem un cuantum de 6% ca beneficiu de deviz limitat prin lege,cerem ca sa modificati solicitarea de 10% garantie de buna executie si sa cereti mazim 6%,va multumim.
Răspuns (28 nov 2024, 09:48):
Bună ziua, adaosul comercial reprezintă diferența dintre prețul de vânzare și costul de achiziție a mărfurilor (bunurilor), care nu are nici o tangență cu beneficiu de deviz pentru executarea lucrărilor. Vă rugăm să vă conformați la condițiile stipulate în documentația de atribuire.
Data:
27 nov 2024, 16:00
Subiectul întrebării:
conditii de finatare/transfer.
Întrebare:
Dvs stipulati o asemenea cerinta:Plata pentru lucrările executate va fi transferată de către Primăria mun. Ungheni în conformitate cu cap. V din contractul de finanțare semnat cu IP ONDRL, după efectuarea livrabilelor generate, efectiv-realizate și documentate. In acest context va rugam sa postati contractul de finantare cu ONDRL ca sa stim si noi ce conditii de finantare aveti Dvs pe care le veti transfera si pe potentialul Antreprenor,credem ca e corect atunci cind participam la o licitatie sa stim ce ne asteapta si ne vizeaza direct si pe noi,pt ca finantarea o aveti Dvs,dar conditiile finatarii le ouneti si pe Antreprenor,va multumim frumos.
Răspuns (28 nov 2024, 14:02):
Bună ziua, condițiile de finanțare sunt necesare pentru executarea corespunzătoare a lucrărilor, ulterior toate documentele aferente sunt verificate de către finanțator. Capitolul V al contractului de finanțare a fost publicat în sistem.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.