1
Perioada de actualizare
de la 20.11.2024 17:30
până la 02.12.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.12.2024 10:00
până la 06.12.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 20 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 nov 2024, 17:30 - 2 dec 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 dec 2024, 10:00 - 6 dec 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de mentinere și deservire a echipamentelor soluției de autentificare multifactorială
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
20 nov 2024, 16:40
Data ultimilor modificări
20 nov 2024, 17:30
Valoarea estimată (fără TVA)
20 000 MDL
Achizitii.md ID
21313792
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 ian 2025 16:46 - 30 dec 2025 17:26
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de deservire tehnică și control a stării tehnice a echipamentelor privind accesul fizic în sediu și zone critice CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Trimestru
2)
Denumirea
Servicii prestate în baza solicitărilor neplanificate CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Trimestru
Documentele procedurii de achiziție
1. anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
20.11.24 17:30
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
20.11.24 17:30
3. formularul duae.doc
Documentele la ofertă
-
20.11.24 17:30
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
20.11.24 17:30

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 18 600 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări