Achiziţie publică
21313252
Usturoi
1
Perioada de actualizare
de la 20.11.2024 09:27
până la 30.11.2024 10:00
până la 30.11.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.11.2024 10:00
până la 10.12.2024 11:00
până la 10.12.2024 11:00
3
Licitaţie
11.12.2024 13:32
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
50 926 MDL
Perioada clarificărilor:
20 nov 2024, 9:27 - 30 nov 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
30 nov 2024, 10:00 - 10 dec 2024, 11:00
Începutul licitației:
11 dec 2024, 13:32
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Usturoi uscat (alimentar)
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.115/2013, HG nr.724/2024 și HG nr.929/2009.
Bulbii trebuie să fie:
- uscați, curați, sănătoși, tari, fără umezeală externă anormală,
- fără afecțiuni de putrezire, miros sau gust străin;
- fără deteriorări cauzate de dăunători, de corpuri străine vizibile, de îngheț sau soare;
- calibru minim 30 mm;
Ambalare: saci de plasă până la 40 kg.
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada ianuarie – aprilie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.115/2013, HG nr.724/2024 și HG nr.929/2009.
Bulbii trebuie să fie:
- uscați, curați, sănătoși, tari, fără umezeală externă anormală,
- fără afecțiuni de putrezire, miros sau gust străin;
- fără deteriorări cauzate de dăunători, de corpuri străine vizibile, de îngheț sau soare;
- calibru minim 30 mm;
Ambalare: saci de plasă până la 40 kg.
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada ianuarie – aprilie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 nov 2024, 9:14
Data ultimilor modificări
21 nov 2024, 13:37
Valoarea estimată (fără TVA)
50 926 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
203,70 MDL
Achizitii.md ID
21313252
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V.Lupu 37
Durata contractului
20 dec 2024 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 1000.0
Unități de măsură: Kilogram
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
20.11.24 09:27
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
20.11.24 09:27
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Sija-Prim SRL
Preţul ofertei:
62 650 MDL
Statut:
În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
9.12.24 11:36
Data deschiderii:
11.12.24 13:47
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
9.12.24 11:35
Data deschiderii:
11.12.24 13:47
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
9.12.24 11:35
Data deschiderii:
11.12.24 13:47
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
9.12.24 11:35
Data deschiderii:
11.12.24 13:47
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
9.12.24 11:36
Data deschiderii:
11.12.24 13:47
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
9.12.24 11:42
Data deschiderii:
11.12.24 13:55
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK