Achiziţie publică
21313031
Ouă de găină
1
Perioada de actualizare
de la 19.11.2024 14:50
până la 24.11.2024 15:30
până la 24.11.2024 15:30
au rămas 8 ore
2
Propunerea ofertelor
de la 24.11.2024 15:30
până la 27.11.2024 15:30
până la 27.11.2024 15:30
3
Licitaţie
28.11.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
742 500 MDL
Perioada clarificărilor:
19 nov 2024, 14:50 - 24 nov 2024, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor:
24 nov 2024, 15:30 - 27 nov 2024, 15:30
Începutul licitației:
28 nov 2024, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Ouă de găină pentru consum uman, categoria „A”, categoria de greutate: „M”
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, HG nr.1208/2008, HG nr.221/2009, HG nr.724/2024 HG nr.867/2023 și HG nr.435/2010.
Condiţii tehnice de calitate:
- ouăle trebuie să fie cu coaja întreagă, dură, nefisurată, mată, curată, aspră, fără pete sau pori vizibili;
- ouăle cu coajă fisurată vor fi înlocuite de către agentul economic.
Camera de aer: imobilă, înălţimea - să nu depășească 6 mm.
Ambalaj:
- rezistent la factori externi (transportare, manipulare, depozitare)
la momentul recepţionării să fie curate, uscate şi în stare bună;
- ambalajele să fie fabricate din materiale care protejează oul de mirosuri străine şi de riscul alterării calităţii.
Termen de valabilitate: minim 25 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
1. la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă:
- certificat sanitar veterinar conform modelului prevăzut în anexa nr.10 OANSA 57 din 08.02.2023 și certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone, și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada 8 ianuarie – iunie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, HG nr.1208/2008, HG nr.221/2009, HG nr.724/2024 HG nr.867/2023 și HG nr.435/2010.
Condiţii tehnice de calitate:
- ouăle trebuie să fie cu coaja întreagă, dură, nefisurată, mată, curată, aspră, fără pete sau pori vizibili;
- ouăle cu coajă fisurată vor fi înlocuite de către agentul economic.
Camera de aer: imobilă, înălţimea - să nu depășească 6 mm.
Ambalaj:
- rezistent la factori externi (transportare, manipulare, depozitare)
la momentul recepţionării să fie curate, uscate şi în stare bună;
- ambalajele să fie fabricate din materiale care protejează oul de mirosuri străine şi de riscul alterării calităţii.
Termen de valabilitate: minim 25 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
1. la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă:
- certificat sanitar veterinar conform modelului prevăzut în anexa nr.10 OANSA 57 din 08.02.2023 și certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone, și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada 8 ianuarie – iunie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 nov 2024, 14:47
Data ultimilor modificări
22 nov 2024, 11:24
Valoarea estimată (fără TVA)
742 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 970 MDL
Achizitii.md ID
21313031
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. V. Lupu, 37
Durata contractului
10 dec 2024 14:50 - 30 dec 2025 14:50
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 270000.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
19.11.24 14:50
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
19.11.24 14:50
Documentația standard.docx
Istoricul documentului
-
Documentația standard.docx
ID: 6bd47f39-0f1f-499b-bd89-cfee3a7549f6
Documentele la ofertă
-
Documentația standard.docx
ID: 6bd47f39-0f1f-499b-bd89-cfee3a7549f6
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Documentația standard
22.11.24 11:24
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări
Document semnat cu succes
OK