1
Perioada de actualizare
de la 18.11.2024 20:48
până la 24.11.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.11.2024 09:00
până la 27.11.2024 09:00
3
Licitaţie
de la 28.11.2024 14:00
până la 28.11.2024 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 700 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 nov 2024, 20:48 - 24 nov 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 nov 2024, 9:00 - 27 nov 2024, 9:00
Începutul licitației: 28 nov 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipament pentru instalarea/completarea terenurilor de joacă și amenajarea teritoriului acestora or. Codru, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țurcan Natalia
Telefonul de contact
022793932
Datele achizitiei
Data publicării
18 nov 2024, 20:35
Data ultimilor modificări
21 nov 2024, 12:36
Valoarea estimată (fără TVA)
700 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
700 MDL
Achizitii.md ID
21312609
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Durata contractului
5 dec 2024 18:00 - 31 dec 2024 20:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipament pentru instalarea/completarea terenurilor de joacă și amenajarea teritoriului acestora or. Codru, mun. Chișinău CPV: 37500000-3 - Jocuri şi jucării
Cantitatea: 16.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
18.11.24 20:48
anunt de participare 1.pdf anunt de participare 1.pdf
Documentele la ofertă
-
18.11.24 20:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PLAYGROUND STORE SRL

Preţul ofertei: 566 854,79 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S.R.L Nova Nivel Grup

Preţul ofertei: 568 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SEALCOM SERVICE

Preţul ofertei: 568 996,40 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Echipament pentru instalarea/completarea terenurilor de joacă și amenajarea teritoriului acestora or. Codru, mun. Chișinău
Data:
21 nov 2024, 12:36
Subiectul întrebării:
ECHIPAMENTE SI CANTITATI!
Întrebare:
Buna ziua.Rog sa ne comunicati dupa care cantitati a echipamentelor ne orientam?cele din anuntul de participare sau din caietul de sarcini?nu coincid,in anunt sunt inclusi 4buc stilpi de iluminat iar in caietul de sarcini sunt indicate doar 2 buc
Răspuns (21 nov 2024, 12:53):
Buna ziua. Conform anuntului de participare - 4 buc. Vom face rectificarea. Multumim
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări