Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21312215
1
Perioada de actualizare
de la
19.11.2024 10:06
până la 02.12.2024 10:00
până la 02.12.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
02.12.2024 10:00
până la 09.12.2024 10:00
până la 09.12.2024 10:00
au rămas 5 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
6 581 490 MDL
Perioada clarificărilor:
19 nov 2024, 10:06 - 2 dec 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
2 dec 2024, 10:00 - 9 dec 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Construcția rețelelor de canalizare din comuna Ghelăuza, raionul Strășeni, cu racordarea la magistrala regională conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD3718, MOLDOVA, Străşeni, s.Ghelăuza, satul Ghelauza
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 nov 2024, 10:06
Data ultimilor modificări
26 nov 2024, 14:03
Achizitii.md ID
21312215
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
07-2023-1- a - pg sghelauza.rtf f1b.pdf
07-2023-1- a - pg sghelauza.rtf f1b.pdf
Documentele la ofertă
-
19.11.24 10:06
07-2023-1-a-th spau-1 sghelauza.rtf f1b.pdf
07-2023-1-a-th spau-1 sghelauza.rtf f1b.pdf
Documentele la ofertă
-
19.11.24 10:06
07-2023.1 ghelauza диз10 reae ф1.pdf
07-2023.1 ghelauza диз10 reae ф1.pdf
Documentele la ofertă
-
19.11.24 10:50
07-2023.1 ghelauza pretul дизель 10ква f1.pdf
07-2023.1 ghelauza pretul дизель 10ква f1.pdf
Documentele la ofertă
-
19.11.24 10:50
anunt de participare .docx
Istoricul documentului
-
anunt de participare .docx
ID: 9d9d1049-3aee-468e-b140-a7f779cf0251
Documentele la ofertă
-
07-2023-2-ce ssaca.rtf f1b.pdf
07-2023-2-ce ssaca.rtf f1b.pdf
ID: 9d9d1049-3aee-468e-b140-a7f779cf0251
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
20.11.24 15:03
07-2023-1-a-cba f1b.pdf modificat.pdf
07-2023-1-a-cba f1b.pdf modificat.pdf
Istoricul documentului
-
07-2023-1-a-cba f1b.pdf modificat.pdf
07-2023-1-a-cba f1b.pdf modificat.pdf
ID: cb1eefc5-83ab-4d04-9316-59e099bcb8a1
Documentele la ofertă
-
07-2023-1-ce sghelauza.rtf f1b.pdf
07-2023-1-ce sghelauza.rtf f1b.pdf
ID: cb1eefc5-83ab-4d04-9316-59e099bcb8a1
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
În atenția operatorilor economici, Devizul 2-1-1 a fost modificat prin corectarea unor erori. Recomandăm examinarea.
26.11.24 14:03
Data:
20 nov 2024, 09:42
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa publicati proiectul de executie
Răspuns (20 nov 2024, 16:44):
Bună ziua, autoritatea contractantă oferă posibilitatea tuturor operatoriilor economici doritori de a participa la concurs examinarea documentației proiectului de execuție, și se realizează concomitent cu vizita în șantier. Totodată menționăm că, în conformitate cu punctul 16, subp. 25 din anunțul de participare, vizita în șantier este o cerință obligatorie.
Data:
20 nov 2024, 09:42
Subiectul întrebării:
Termen
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa prelungiti termenul perioadei de clarificari. Art. 47, punct 2 legea achizitii publice 131/2015 spune clar ,,... depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 20 de zile,,
Răspuns (20 nov 2024, 16:47):
Bună ziua, în conformitate cu art. 47, alin. (2) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, care stipulează că ,,În cazul achiziţiilor publice în care valoarea contractului care urmează să fie atribuit, estimată conform prevederilor art. 4, este mai mică decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3), perioada cuprinsă între data publicării anunțului de participare în Buletinul achizițiilor publice și data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 20 de zile”.
Totodată, în conformitate cu alin. (6) din același articol, legiuitorul prevede că ,,În cazul în care autoritatea contractantă publică electronic întreaga documentaţie de atribuire şi permite, începînd cu data publicării anunţului de participare, accesul direct şi nerestricţionat al operatorilor economici la documentaţie, precum și acceptă depunerea electronică a ofertelor, aceasta are dreptul de a reduce cu 5 zile perioadele prevăzute la alin. (2) și (3), precum şi pe cele rezultate în urma aplicării prevederilor alin. (4)”.
Data:
20 nov 2024, 19:34
Subiectul întrebării:
Termen
Întrebare:
Va rugam repetat sa prelungiti termenul ca sa reuseasca mai multi operatori economici sa participe, deoarece sunt foarte multe licitatii si nu reusim. Dvs aveti 60 zile ca sa analizati actele operatorilor economici, avind doar o singura licitatie, noi insa avem doar 16 zile, dar in paralel sunt o sumedenie de licitatii. Va rugam sa intrati in situatie!
Răspuns (23 nov 2024, 08:26):
Bună ziua, autoritatea contractantă are un termen de implementare a proiectului în care este necesar de încadrat cu toate etapele ei. Termenul stabilit va rămâne în vigoare.
Data:
22 nov 2024, 14:06
Subiectul întrebării:
valoarea estimata fara tva a obiectului.
Întrebare:
va rugam frumos sa publicati actul de verificare si expertizare a obiectului ca sa vedem suma finala aprobata.
Răspuns (23 nov 2024, 08:31):
Documentația de atribuire este publicata integral, o puteți vizualiza în SIA ,,RSAP MTender. Ofertanții vor elabora oferta în conformitate cu documentația publicată.
Data:
27 nov 2024, 17:43
Subiectul întrebării:
returnare garantie de buna executie.
Întrebare:
conform legii 131/2015 art 68 pct 8 se specifica expres ca garantia de buna executie se va returna dupa executia integrala a obiectului nicidecum dupa precosul verbal de receptie finala cum indicati dvs,va rugam frumos sa va conformati cerintelor legale,va multumim.
Răspuns (27 nov 2024, 18:11):
Garanţia de bună execuţie se returnează antreprenorului la momentul executării integrale a contractului de antrepriză, după semnarea procesului-verbal la terminarea lucrărilor.
Data:
29 nov 2024, 11:45
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua
In caietul de sarcini 2-1-1(Retea canalizare exterioare s Ghelauza)pozitia nr.4(TsA20B K=1.2)este indicat coef.de 1.2.In momentul aplicarii acestui coeficient programa ne da rusursa (Muncitor necalificat )=22.248 h-om.Iar in caietul de sarcini aceasta resursa este egala cu 222.48 h-om.,ceeea ce inseamna ca a fost aplicat un coeficient mai mare.
Ce coeficient aplicam la final ?
Va multumim.
Răspuns (29 nov 2024, 16:58):
Oferta se va elabora în conformitate caietul de sarcini publicat
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK