1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2024 16:31
până la 22.11.2024 09:00
au rămas 4 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 22.11.2024 09:00
până la 29.11.2024 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 929 027,50 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2024, 16:31 - 22 nov 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 nov 2024, 9:00 - 29 nov 2024, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Sistemul de iluminat stradal public in s. Parcani, r-nul Soroca

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3029, MOLDOVA, Soroca, s.Parcani (r-l Soroca), s Parcani
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Parcani Primaria
Telefonul de contact
069171281
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2024, 16:31
Data ultimilor modificări
15 nov 2024, 17:56
Achizitii.md ID
21311830
CPV
45500000-2 - Închiriere de utilaje şi de echipament de construcţii şi de lucrări publice cu operator
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiat sarcini iluminare parcani.signed.pdf caiat sarcini iluminare parcani.signed.pdf
Documentele la ofertă
caiat sarcini iluminare parcani.signed.pdf
15.11.24 16:31
documentatia standart cop comuna parcani 2024.docx
Documentele la ofertă
documentatia standart cop comuna parcani 2024.docx
15.11.24 16:31
duae comuna parcani.doc
Documentele la ofertă
duae comuna parcani.doc
15.11.24 16:31
pdf redactat anunt de participare_1.signed.pdf pdf redactat anunt de participare_1.signed.pdf
Documentele la ofertă
pdf redactat anunt de participare_1.signed.pdf
15.11.24 16:31
Data:
15 nov 2024, 17:56
Subiectul întrebării:
Proiectul de executie
Întrebare:
am ruga sa plasati proiectul de executie
Data:
15 nov 2024, 17:58
Subiectul întrebării:
CS partea descriptiva
Întrebare:
HG nr. 638/2020 prevede: Art. 24. Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției. Art. 25. Caietul de sarcini este parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor în baza cărora se elaborează propunerea tehnică de către fiecare ofertant. Art. 27. Conținutul caietului de sarcini pentru execuția lucrărilor cuprinde: 1) descrierea elementelor tehnice și calitative menționate în planșe și prezentarea informațiilor, precizărilor și prescripțiilor complementare planșelor. Prin urmare, solicitam o clarificare: Unde găsim nivelul de performanță a lucrărilor, condițiile de calitate pentru produsele care urmează a fi încorporate în lucrare, testele si probele pentru a dovedi corespunderea cerințelor?
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.