1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2024 15:43
până la 29.11.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.11.2024 10:00
până la 19.12.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 4 970 370,37 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2024, 15:43 - 29 nov 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 nov 2024, 10:00 - 19 dec 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de preparare și distribuire a hranei pentru copiii din Instituțiile Publice de Educație Timpurie din oraș, pentru semestrul I a anului 2025
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. V. Mahu 160
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ludmila Ungureanu
Telefonul de contact
076700406
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2024, 15:27
Data ultimilor modificări
15 nov 2024, 15:43
Valoarea estimată (fără TVA)
4 970 370,37 MDL
Achizitii.md ID
21311756
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. V. Mahu 160
Durata contractului
1 ian 2025 15:40 - 29 iun 2025 15:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de preparare și distribuire a hranei pentru copiii din Instituțiile Publice de Educație Timpurie din oraș, pentru semestrul I a anului 2025 CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
documentația standard.docx
15.11.24 15:43
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Criterii de eligibilitate
duae.signed.pdf
15.11.24 15:43
duae.doc
Criterii de eligibilitate
duae.doc
15.11.24 15:43
caiet de sarcini semestrul I 2025.signed.pdf caiet de sarcini semestrul I 2025.signed.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini semestrul I 2025.signed.pdf
15.11.24 15:43
meniu i semestru 2025.signed.semnat.pdf meniu i semestru 2025.signed.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
meniu i semestru 2025.signed.semnat.pdf
15.11.24 15:43
caiet de sarcini semestrul i 2025.docx
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini semestrul i 2025.docx
15.11.24 15:43
documentația standard.semnat (6).pdf documentația standard.semnat (6).pdf
Documentele la ofertă
documentația standard.semnat (6).pdf
15.11.24 15:43
anunt de participare servicii semestru I 2025.docx
tenderNotice
anunt de participare servicii semestru I 2025.docx
15.11.24 15:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC ,,Brodetchi'' SRL

Preţul ofertei: 4 970 370,37 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări