1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2024 15:04
până la 25.11.2024 09:30
au rămas 3 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 25.11.2024 09:30
până la 10.12.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 4 404 252,71 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2024, 15:04 - 25 nov 2024, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 25 nov 2024, 9:30 - 10 dec 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

LOTUL 1
Lucrări de Eficiență Energetică a clădirii grădiniței nr. 1 din mun. Hîncești cu renovarea acoperișului

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tonu Olesea
Telefonul de contact
026924198
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2024, 15:04
Data ultimilor modificări
18 nov 2024, 9:55
Achizitii.md ID
21311696
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
schema-proiect pdf -1.signed.pdf schema-proiect pdf -1.signed.pdf
Documentele la ofertă
-schema-proiect
15.11.24 15:04
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
15.11.24 15:04
documentația standard.signed.pdf documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentația standard
15.11.24 15:04
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
-duae
15.11.24 15:04
Data:
18 nov 2024, 09:55
Subiectul întrebării:
-
Întrebare:
Garantia bancra de 2% poate fi prezentata prin scrisoare de garantie bancara emisa de o banca comerciala?
Răspuns (18 nov 2024, 10:00):
Conform pct. 16, subpct. 2 din anuțul de participare garanția pentru ofertă se depune sub forma prin transfer pe contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare: Beneficiarul plăţii: Primăria mun. Hînceşti Denumirea Băncii: Ministerul Finanţelor Trezorăria regională Centru Codul fiscal: 1007601004054 Contul de decontare: MD52TRPCEE518410A00769AA Contul trezorerial: TREZMD2X Contul bancar: MD52TRPCEE518410A00769AA Trezoreria regională: Centru cu nota “ Garanţia pentru ofertă la procedura de achiziție publică nr. ____ din _______”. Notă!!! În cazul depunerii garanției sub formă de transfer pe contul autorității contractante, ofertantul prezintă obligatoriu dovada depunerii garanției (ordinul de plată).
Data:
20 nov 2024, 08:49
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua , in pozitia 6,9 - lipseste norma la cornier, pozitia 50-Invelitori din placi din tabla amprentata (tip tigla) pentru invelitorile acoperisurilor (tip Lindab) ,care este grosimea placilor din tabla ? multumesc.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.