Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
15.11.2024 15:04
până la 25.11.2024 09:30
până la 25.11.2024 09:30
au rămas 3 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
25.11.2024 09:30
până la 10.12.2024 10:00
până la 10.12.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
4 404 252,71 MDL
Perioada clarificărilor:
15 nov 2024, 15:04 - 25 nov 2024, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor:
25 nov 2024, 9:30 - 10 dec 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
LOTUL 1
Lucrări de Eficiență Energetică a clădirii grădiniței nr. 1 din mun. Hîncești cu renovarea acoperișului
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2024, 15:04
Data ultimilor modificări
18 nov 2024, 9:55
Achizitii.md ID
21311696
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
schema-proiect pdf -1.signed.pdf
schema-proiect pdf -1.signed.pdf
Documentele la ofertă
-schema-proiect
15.11.24 15:04
caiet de sarcini.signed.pdf
caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
15.11.24 15:04
documentația standard.signed.pdf
documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentația standard
15.11.24 15:04
anunț de participare renovarea i.e.t. nr. 1 din mun. hîncești.signed.pdf
anunț de participare renovarea i.e.t. nr. 1 din mun. hîncești.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare renovarea i.e.t. nr. 1 din mun. hîncești
15.11.24 15:04
anunț de intenție nr. 6-2024 din 12.11.2024.semnat.pdf
anunț de intenție nr. 6-2024 din 12.11.2024.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de intenție nr. 6-2024 din 12.11.2024
15.11.24 15:04
Data:
18 nov 2024, 09:55
Subiectul întrebării:
-
Întrebare:
Garantia bancra de 2% poate fi prezentata prin scrisoare de garantie bancara emisa de o banca comerciala?
Răspuns (18 nov 2024, 10:00):
Conform pct. 16, subpct. 2 din anuțul de participare garanția pentru ofertă se depune sub forma prin transfer pe contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare:
Beneficiarul plăţii: Primăria mun. Hînceşti
Denumirea Băncii: Ministerul Finanţelor Trezorăria regională Centru
Codul fiscal: 1007601004054
Contul de decontare: MD52TRPCEE518410A00769AA
Contul trezorerial: TREZMD2X
Contul bancar: MD52TRPCEE518410A00769AA
Trezoreria regională: Centru
cu nota “ Garanţia pentru ofertă la procedura de achiziție publică nr. ____ din _______”.
Notă!!! În cazul depunerii garanției sub formă de transfer pe contul autorității contractante, ofertantul prezintă obligatoriu dovada depunerii garanției (ordinul de plată).
Data:
20 nov 2024, 08:49
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua , in pozitia 6,9 - lipseste norma la cornier, pozitia 50-Invelitori din placi din tabla amprentata (tip tigla) pentru invelitorile acoperisurilor (tip Lindab) ,care este grosimea placilor din tabla ? multumesc.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK