Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
14.11.2024 13:48
până la 19.11.2024 07:49
până la 19.11.2024 07:49
2
Propunerea ofertelor
de la
19.11.2024 07:49
până la 23.11.2024 06:49
până la 23.11.2024 06:49
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
260 000 MDL
Perioada clarificărilor:
14 nov 2024, 13:48 - 19 nov 2024, 7:49
Perioada de depunere a ofertelor:
19 nov 2024, 7:49 - 23 nov 2024, 6:49
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
achiziționarea echipamentului audio-video
conform Regulamentului 2021/1059 (Regulamentul Interreg)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
14 nov 2024, 13:48
Data ultimilor modificări
15 nov 2024, 21:11
Achizitii.md ID
21310998
MTender ID
CPV
31600000-2 - Echipament electric
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
g4_financial identification form.pdf
g4_financial identification form.pdf
Documentele la ofertă
-
14.11.24 13:48
st2_invitation to tender_supplies.dox.semnat.pdf
st2_invitation to tender_supplies.dox.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
14.11.24 13:48
g5a_legal entity form individuals.pdf
g5a_legal entity form individuals.pdf
Documentele la ofertă
-
14.11.24 13:48
g5c_legal entity form public.pdf
g5c_legal entity form public.pdf
Documentele la ofertă
-
14.11.24 13:48
g1_declaration objectivity confidentiality tender preparation.docx
Documentele la ofertă
-
14.11.24 13:48
g2_declaration impartiality confidentiality tender evaluation.docx
Documentele la ofertă
-
14.11.24 13:48
Data:
15 nov 2024, 21:11
Subiectul întrebării:
ce acte sunt necesare?
Întrebare:
buna seara, urmatoarele acte ati anexat la tender, insa ele nu se regasesc in caiet de sarcini ca acte necesare spre prezentare, ce sa facem cu acestea? g1_declaration objectivity confidentiality tender preparation, g2_declaration impartiality confidentiality tender evaluation, g4_financial identification form, g5a_legal entity form individuals, g5c_legal entity form public, st5_tender form_supplies.dox, st7_evaluation report
Răspuns (18 nov 2024, 07:49):
Bună ziua. Cu excepția formularului g2 le completați pe toate și le prezentați cu oferta . Sunt niște formulare obligatorii pentru procedurile de achiziții pe acest, Program finanțat din surse externe.
Proiector
Data:
18 nov 2024, 12:35
Subiectul întrebării:
Ecran pentru proiector
Întrebare:
În cerințe se subliniază că ecranul trebuie să fie portabil, pe un trepied, cu posibilitatea de instalare pe podea și să fie însoțit de o husă pentru transport. Totodată, se menționează că acesta trebuie să aibă posibilitatea de instalare pe perete și pe tavan. Este imposibil să fie îndeplinite simultan aceste cerințe. Ar trebui să înțelegem că aveți nevoie de un ecran pe trepied?
Răspuns (18 nov 2024, 13:16):
Ecran pentru proiector de perete cu husă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK