1
Perioada de actualizare
de la 13.11.2024 12:09
până la 17.11.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.11.2024 11:00
până la 21.11.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 70 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 nov 2024, 12:09 - 17 nov 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 nov 2024, 11:00 - 21 nov 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

- Achiziționarea serviciilor de audit financiar obligatoriu al situației financiare pentru anul 2024 în conformitate cu Standartele Națione. Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art.4 pct.4 al Legii Contabilității și raportării financiare nr.287 din 15.12.2017, IMSP AMT Buiucani constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete art.5 alin.3 din Legea contabilității și raportării financiare. Potrivit art.32 al Legii nr.287/2017, situațiile financiare pentru anul 2024 ale entităților mijlocii sunt supuse auditului obligatoriu în conformitate cu Legea privind auditul situațiilor financiare nr.271/2017, Standartelor Internaționale de Audit, Codul Etic. Astfel IMSP AMT Buiucani obligatoriu va efectua auditul situațiilor financiare, care va include particiarea entității de audit la inventarierea activelor și pasivelor, care se va desfășura pe parcursul trimestrului IV al perioadei de gestiune. Termenul de prestare a serviciului: 01.12.2022-15.04.2025 pentru perioada supusă auditului 01.01.2024-31.12.2024.
Condiții de recepție a serviciului:
Următoarele documente vor fi considerate parte a servicilui prestat: - Scrisoarea către Conducere și Raportul auditului întocmit respectînd standardele de audit; - Actul de primire-predare a serviciilor Raportul auditului va conține suplimentar: - Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceiași perioada de gestiune și corespunderea acestuia cu prevederile legislației. - Declarația cu privire la faptul că pe parcursul auditului s-au identificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicînd natura acestora. 2 Limba utilizată în cadrul activității pe care le vor desfășura auditori este limba română. Toate documentele elaborate de acestia vor fi elaborate în limba română. Originalele documentelor prevăzute de raportul auditului se vor prezenta Beneficiarului, în mod exceptional, cel tîrziu la momentul finalizării integrale de prestare a servicilor. Prestarea serviciilor se consider încheiată în momentul în care este prezentat și acceptat Actul de predareprimire a serviciilor.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Ion Luca Caragiale, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Stoicev
Telefonul de contact
+37369895255
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
13 nov 2024, 12:09
Valoarea estimată (fără TVA)
70 000 MDL
Achizitii.md ID
21310313
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. I.L.Caragiale2
Durata contractului
1 dec 2024 02:00 - 31 mai 2025 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
,,Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2024,, CPV: 79210000-9 - Servicii de contabilitate şi de audit
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
an_2_870_md (2)
Specificaţie tehnică
Declar. de eligibilitate
13.11.24 12:09
anexele nr. 22, 23
Specificaţie tehnică
specificatii tehnice si de pret
13.11.24 12:09
anexa 8
Specificaţie tehnică
Declar. valabil oferta
13.11.24 12:09
asnunt de participare
Specificaţie tehnică
anunt de participare
13.11.24 12:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

F.A. CONTAUDIT-SERVICE S.R.L.

Preţul ofertei: 39 500 MDL
Statut: în aşteptare
2
Denumirea participantului:

CECD AUDIT GRUP SRL

Preţul ofertei: 41 500 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Divers Audit

Preţul ofertei: 44 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

SA Audit Concret

Preţul ofertei: 66 500 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

“First Audit International” SRL

Preţul ofertei: 67 500 MDL
Statut: în aşteptare
6
Denumirea participantului:

DEUKALION S.R.L.

Preţul ofertei: 91 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări