1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2024 16:32
până la 13.11.2024 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 13.11.2024 16:30
până la 18.11.2024 16:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 65 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2024, 16:32 - 13 nov 2024, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 13 nov 2024, 16:30 - 18 nov 2024, 16:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ruxandra Macari
Telefonul de contact
022 20-15-38
Datele achizitiei
Data publicării
11 nov 2024, 16:28
Data ultimilor modificări
12 nov 2024, 14:50
Valoarea estimată (fără TVA)
65 000 MDL
Achizitii.md ID
21309357
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Durata contractului
20 nov 2024 16:31 - 30 dec 2024 16:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de audit pentru Contractul nr. 3/4 din 11.04.2017 de parteneriat public – privat „Reabilitarea și reluarea activității complexului școlar din mun. Chișinău, str. Constantin Stamati 10” CPV: 79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
11.11.24 16:32
anexe.docx
Documentele la ofertă
-
11.11.24 16:32
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
11.11.24 16:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

F.A. CONTAUDIT-SERVICE S.R.L.

Preţul ofertei: 50 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Societate de Audit ATA CONSULT SRL

Preţul ofertei: 56 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări