Achiziţie publică
21309312
Servicii de suport tehnic pentru platforma tehnologică a sistemului informațional (hardware și software) pentru anul 2025.
1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2024 15:56
până la 20.11.2024 16:00
până la 20.11.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.11.2024 16:00
până la 02.12.2024 15:00
până la 02.12.2024 15:00
3
Licitaţie
03.12.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
2 083 333 MDL
Perioada clarificărilor:
11 nov 2024, 15:56 - 20 nov 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
20 nov 2024, 16:00 - 2 dec 2024, 15:00
Începutul licitației:
3 dec 2024, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
• Servicii de suport tehnic şi consultanță pentru suportul tehnic al serverelor.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii și aplicații specializate SII CNAS si mCloud (componentele Acces-CPAS, eDosar, eCerere).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva si mCloud.
Nivelul serviciilor:
Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
• PMP sau echivalent
• Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 8000 om/ora, reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămână, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor includea descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi..
Nota: Conform pct. 3 din HG nr. 823/2020, Guvernul a dispus ca entitățile publice posesoare ale centrelor de date din sectorul public care se supun consolidării ca parte a platformei tehnologice guvernamentale comune (MCloud), vor asigura în mod obligatoriu, transmiterea centrelor de date, cu titlu gratuit, din administrarea lor în administrarea Instituției Publice „Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică”.
Astfel, odată cu transmiterea centrului de date în administrarea STISC, Beneficiarul are drept de modificare/rezilierea a contractului, după o informare a Prestatorului în scris cu 20 de zile calendaristice în prealabil.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru Sisteme Operaţionale şi Software de sistem a servere (Windows, Unix Solaris, MS SQL, Oracle).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului activ de reţea.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic componentelor de virtualizare (inclusiv pe platforma mCloud).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii și aplicații specializate SII CNAS si mCloud (componentele Acces-CPAS, eDosar, eCerere).
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru suportul tehnic echipamentului pentru asigurarea alimentării electrice: APC, Generator.
• Servicii de suport tehnic şi consultanţă pentru asigurarea integrității și interacţiunii a infrastructurii Centrului de Date de Baza, Centrul de Date de Rezerva si mCloud.
Nivelul serviciilor:
Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 ore.
• Înregistrarea cererilor de suport, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor lunare privind serviciile prestate.
Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (cerintele in Anexa nr.2):
• SPARC Enterprise Certified Engineers
• Dell Servers Certified Engineer
• APC Symmetra PX Certified Engineer
• APC InRow Cooling Engineer
• Sun Storage 6000 Certified Engineer
• HITACHI Modular Storage Certified Engineer
• Cisco Network Engineers
• Oracle Database Specialists, Oracle Database Enterprise Edition 10g,
• Microsoft Certified Solutions Expert (Server Infrastructure)
• Microsoft SQL Server Certified Specialist
• Platforme de virtualizare
• ITIL - ITIL Foundaition Specialist
• Project mamgement
• PMP sau echivalent
• Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare
• Microsoft - Microsoft Certified Systems Engineer, Microsoft Certified Solutions Associate, Microsoft Certified Solutions Expert
Efortul preconizat pentru suport tehnic şi consultanţa pentru platforma tehnologica constituie 8000 om/ora, reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 5 zile lucrătoare pe săptămână, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate). Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor includea descifrarea efortului exprimat în om/ore, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi..
Nota: Conform pct. 3 din HG nr. 823/2020, Guvernul a dispus ca entitățile publice posesoare ale centrelor de date din sectorul public care se supun consolidării ca parte a platformei tehnologice guvernamentale comune (MCloud), vor asigura în mod obligatoriu, transmiterea centrelor de date, cu titlu gratuit, din administrarea lor în administrarea Instituției Publice „Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică”.
Astfel, odată cu transmiterea centrului de date în administrarea STISC, Beneficiarul are drept de modificare/rezilierea a contractului, după o informare a Prestatorului în scris cu 20 de zile calendaristice în prealabil.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
11 nov 2024, 15:56
Valoarea estimată (fără TVA)
2 083 333 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
20 000 MDL
Achizitii.md ID
21309312
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentație de atribuire
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de suport tehnic pentru platforma tehnologică a sistemului informațional (hardware și software) pentru anul 2025.
CPV: 72100000-6 - Servicii de consultanţă pentru hardware
Cantitatea: 8000.0
Unități de măsură: Om-ora
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Anunț de participare LP Mentenanța Hardware CNAS 2025.semnat (1)
Specificaţie tehnică
Anunț de participare
11.11.24 15:56
ds_servicii_omf_115_15_09_Hardware și Software CNAS 2025.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard semnat
11.11.24 15:56
ds_servicii_omf_115_15_09_Hardware și Software CNAS 2025
Specificaţie tehnică
Documentația Standard word
11.11.24 15:56
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.
Preţul ofertei:
2 000 000 MDL
Statut:
Învingător
Conform Deciziei grupului de lucru
03.12.24 16:35
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
decizia-de-atribuire50,1hardware2025semnatsemnatsemnat-1semnatsignedsemnatsignedsemnat.pdf
ID: b0177f2e-4cf8-4adf-bc4d-28548a66fe73
Anunț de atribuire
3.12.24 16:35
scrisoareinformaredaacsystemintegratorsemnat.pdf
ID: e6a990ed-e596-41e7-9278-14dd71471394
Anunț de atribuire
3.12.24 16:35
Documentele depuse cu oferta
garantiabancara_cnas_271124signed.pdf
ID: 69d47c5c-96de-4d4c-8c1a-d62249e2e057
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 11:30
Data deschiderii:
2.12.24 15:00
formularul_duae_dsisigned.pdf
ID: d6be9edb-7298-44fe-a698-1cbe2ee968ee
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 11:30
Data deschiderii:
2.12.24 15:00
formularul_duae_dsssigned.pdf
ID: e085cbfc-3d62-4ef3-b201-b73020982cca
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 11:30
Data deschiderii:
2.12.24 15:00
anexa7_cereredeparticiparesigned.pdf
ID: 0ad976e4-720d-4090-8cd9-550d6bf504f4
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 11:30
Data deschiderii:
2.12.24 15:28
declaratieexistentaresurselortehnice_call_centersigned.pdf
ID: 0f57fd5f-7594-4b31-bb5f-6a5334fc8f4c
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 11:30
Data deschiderii:
2.12.24 15:28
certificatdeinregistraresigned.pdf
ID: 33d19867-f2b5-469c-9c7a-3fc6a07a5a0c
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 11:30
Data deschiderii:
2.12.24 15:28
anexa23_specificatiidepretsigned.pdf
ID: 355e4c36-c969-487c-bb55-62e493c1f51c
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 11:30
Data deschiderii:
2.12.24 15:28
anexa14_declaratiepersonalcalificatsigned.pdf
ID: 42ecd9a4-4358-4b70-bd38-9f604450eb59
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 11:30
Data deschiderii:
2.12.24 15:28
anexa8_declaratievalabilitateoferteisigned.pdf
ID: 445830d8-aab4-4d42-a782-a72eec2b5ec2
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 11:30
Data deschiderii:
2.12.24 15:28
certificat_fisc_02122024signed.pdf
ID: 53314d53-f02e-4579-8b25-c28ddddc0478
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 11:30
Data deschiderii:
2.12.24 15:28
anexa12_declaratieexperientasimilarasigned.pdf
ID: 609f1e85-6d8e-415a-8031-b6c5382aa885
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 11:30
Data deschiderii:
2.12.24 15:28
anexa22_specificatiitehnice_descriereasolutieipropusesigned.pdf
ID: 9bcc80bf-5587-49cf-a59a-64862f4c3386
x_technicalDocuments
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 11:30
Data deschiderii:
2.12.24 15:28
qualitycertificate_isosigned.pdf
ID: c2ec8f7a-4bef-45be-9bb5-304a33372f58
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 11:30
Data deschiderii:
2.12.24 15:28
extras-srldaacsoftwaresystemssigned.pdf
ID: d12294f6-5687-492e-90ce-f188c192aadc
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 11:30
Data deschiderii:
2.12.24 15:28
extrasdsi06092024signed.pdf
ID: e65b8b39-afb7-4991-9733-0986aea16e2c
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
2.12.24 11:30
Data deschiderii:
2.12.24 15:28
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK