1
Perioada de actualizare
de la 08.11.2024 14:09
până la 14.11.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.11.2024 10:00
până la 21.11.2024 10:00
3
Licitaţie
22.11.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 530 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 nov 2024, 14:09 - 14 nov 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 nov 2024, 10:00 - 21 nov 2024, 10:00
Începutul licitației: 22 nov 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Emiterea și livrarea tichetelor de masă pe suport electronic
Alimentarea tichetelor de masă pe suport electronic
Re-emitere a tichetelor de masă pe suport electronic, la necesitate
Diverse servicii aferente tichetelor de masă pe suport electronic, după caz
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
8 nov 2024, 14:00
Data ultimilor modificări
8 nov 2024, 14:09
Valoarea estimată (fără TVA)
530 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
530 MDL
Achizitii.md ID
21308473
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
23 nov 2024 14:06 - 29 sept 2025 14:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Emiterea și livrarea tichetelor de masă pe suport electronic CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 140.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Alimentarea tichetelor de masă pe suport electronic CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 11760.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Re-emitere a tichetelor de masă pe suport electronic, la necesitate CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Diverse servicii aferente tichetelor de masă pe suport electronic, după caz CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. duae.doc
Documentele la ofertă
-
8.11.24 14:09
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
8.11.24 14:09
1. anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
-
8.11.24 14:09
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
8.11.24 14:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

UP Servicii

Preţul ofertei: 0,01 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări