1
Perioada de actualizare
de la 08.11.2024 14:09
până la 14.11.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.11.2024 10:00
până la 21.11.2024 10:00
3
Licitaţie
22.11.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 530 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 nov 2024, 14:09 - 14 nov 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 nov 2024, 10:00 - 21 nov 2024, 10:00
Începutul licitației: 22 nov 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Emiterea și livrarea tichetelor de masă pe suport electronic
Alimentarea tichetelor de masă pe suport electronic
Re-emitere a tichetelor de masă pe suport electronic, la necesitate
Diverse servicii aferente tichetelor de masă pe suport electronic, după caz
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
8 nov 2024, 14:00
Data ultimilor modificări
8 nov 2024, 14:09
Valoarea estimată (fără TVA)
530 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
530 MDL
Achizitii.md ID
21308473
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
23 nov 2024 14:06 - 29 sept 2025 14:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Emiterea și livrarea tichetelor de masă pe suport electronic CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 140.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Alimentarea tichetelor de masă pe suport electronic CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 11760.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Re-emitere a tichetelor de masă pe suport electronic, la necesitate CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Diverse servicii aferente tichetelor de masă pe suport electronic, după caz CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. duae.doc
Documentele la ofertă
-
8.11.24 14:09
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
8.11.24 14:09
1. anunt de participare.doc
Documentele la ofertă
-
8.11.24 14:09
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
8.11.24 14:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

UP Servicii

Preţul ofertei: 0,01 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Operatorul economic corespunde cerințelor tehnice și de calificare și se declară câștigătoare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări