Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21307362
1
Perioada de actualizare
de la
06.11.2024 15:34
până la 12.11.2024 15:00
până la 12.11.2024 15:00
au rămas 5 zile
2
Propunerea ofertelor
de la
12.11.2024 15:00
până la 18.11.2024 14:30
până la 18.11.2024 14:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
805 445 MDL
Perioada clarificărilor:
6 nov 2024, 15:34 - 12 nov 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
12 nov 2024, 15:00 - 18 nov 2024, 14:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
privind achiziţionarea lucrărilor de alimentarea cu energie electrică 0,22kW a sistemelor de iluminat public stradal din r-nul Strășeni, satul Tătărești. PT-87, PT-198, PT-418, PT-455, PT-521. Etapa I” din s. Tătărești, r. Strășeni.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3732, MOLDOVA, Străşeni, s.Tătăreşti (r-l Străşeni), Satul Tataresti
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
6 nov 2024, 15:34
Data ultimilor modificări
6 nov 2024, 18:10
Achizitii.md ID
21307362
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart 2024.docx
Documentele la ofertă
-documentatia standart 2024.docx
6.11.24 15:34
anunt de participare cop prim. tataresti 2024 (2).semnat.pdf
anunt de participare cop prim. tataresti 2024 (2).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare cop prim. tataresti 2024 (2).semnat.pdf
6.11.24 15:34
caiet de sarcini tătărești (1)-2-4.docx
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini tătărești (1)-2-4.docx
6.11.24 15:34
Data:
6 nov 2024, 18:10
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini, partea descriptiva
Întrebare:
HG Nr. 638 din 26-08-2020 prevede: 24. Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției. 25. Caietul de sarcini este parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor în baza cărora se elaborează propunerea tehnică de către fiecare ofertant. 27. Conținutul caietului de sarcini pentru execuția lucrărilor cuprinde: 1) descrierea elementelor tehnice și calitative menționate în planșe și prezentarea informațiilor, precizărilor și prescripțiilor complementare planșelor; Întrebare: Unde găsim nivelul de performanță a lucrărilor, condițiile de calitate pentru produsele care urmează a fi încorporate în lucrare, testele si probele pentru a dovedi corespunderea cerințelor?
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK