1
Perioada de actualizare
de la 06.11.2024 11:27
până la 18.11.2024 12:00
au rămas 4 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 18.11.2024 12:00
până la 25.11.2024 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 2 405 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 nov 2024, 11:27 - 18 nov 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 nov 2024, 12:00 - 25 nov 2024, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4718, MOLDOVA, Briceni, s.Caracuşenii Vechi, Caracusenii Vechi
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Jelaga Vladimir
Telefonul de contact
0-247-44-3-36
Datele achizitiei
Data publicării
6 nov 2024, 11:27
Data ultimilor modificări
13 nov 2024, 12:59
Achizitii.md ID
21306922
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Anunț de participare iluminare.docx
tenderNotice
-
6.11.24 11:27
Documente standart iluminare.docx
Documentele la ofertă
-
6.11.24 11:27
DUAE iluminat.docx
Documentele la ofertă
-
6.11.24 11:27
Lista și volumul lucrărilor (formularul nr.1 și nr.5.docx
Specificaţie tehnică
-
13.11.24 10:21
Proiect de execuție 03.06.23.pdf Proiect de execuție 03.06.23.pdf
Specificaţie tehnică
-
13.11.24 10:21
Caiet de sarcini iluminat .docx
Specificaţie tehnică
-
13.11.24 12:59
Data:
6 nov 2024, 18:09
Subiectul întrebării:
Caiet se sarcini partea descriptiva
Întrebare:
HG Nr. 638 din 26-08-2020 prevede: 24. Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției. 25. Caietul de sarcini este parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor în baza cărora se elaborează propunerea tehnică de către fiecare ofertant. 27. Conținutul caietului de sarcini pentru execuția lucrărilor cuprinde: 1) descrierea elementelor tehnice și calitative menționate în planșe și prezentarea informațiilor, precizărilor și prescripțiilor complementare planșelor; Întrebare: Unde găsim nivelul de performanță a lucrărilor, condițiile de calitate pentru produsele care urmează a fi încorporate în lucrare, testele si probele pentru a dovedi corespunderea cerințelor?
Răspuns (8 nov 2024, 08:43):
Buna dimineața! Vă mulțumesc mult de informație și întrebare. Dacă se poate scrieți numărul Dumneavoastră de telefon și vă vom apela.
Data:
8 nov 2024, 10:48
Subiectul întrebării:
declaratie
Întrebare:
de ce documentul Declaraţia privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării il solicitati in actele prezentate de operatorii economic o data cu oferta? declaratia data o prezinta doar operatorul economic desemnat cistigator
Răspuns (8 nov 2024, 12:00):
Stimate OE, în anunțul de participare este indicat că Declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi va fi prezentată doar OE care va fi desemnat cîștigător pînă la semnarea contractului.
Data:
8 nov 2024, 10:49
Subiectul întrebării:
informatie
Întrebare:
informatia solicitata trebuie sa fie aici expusa deoarece se solicita transparenta pentru toti opetorii participanti la procedura de achizitie, de ce telefonic?
Răspuns (8 nov 2024, 13:18):
Stimați OE ne cerem scuse că din partea AC s-a comis o greșeală și pe viitor nu se va repeta, iar toate clarificările vor fi expuse pe SIA RSAP.
Data:
8 nov 2024, 10:52
Subiectul întrebării:
declaratie
Întrebare:
In declaratia privind experienta similare d-stra indicati Demonstrarea experienţei operatorului economic în domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmează a fi atribuit. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii împreună) trebuie să demonstreze că în anii 2022-2024 a finalizat 2 contracte ce au avut ca obiect execuţia unor lucrări similare(identice) cu cele ce fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, cel puţin egal cu 100 % din valoarea viitorului contract (anexei 12, completat corespunzator) sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să depățească de 2 ori valoarea viitorului contract. (anexa nr. 13, completat corespunzator). Se vor prezenta obligatoriu copiile proceselor verbale la terminarea lucrărilor (completate corespunzator, inclusiv anexe) confirmate prin semnătura electronică a ofertantului; Deci care criteriu v-a fi calificat, din doua expuse?
Răspuns (8 nov 2024, 13:17):
Stimate OE în anunțul de participare este indicat că sînt 2 criterii de selectare : un criteriu este 2 contracte cu suma nu mai mică de 100 % din valoarea viitorului contract și al doilea criteriu valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în anul 2024 să depășească de 2 ori valoarea viitorului contract. Astfel, trebuie să demonstrați corespunderea minim a unei criteriu.
Data:
8 nov 2024, 10:54
Subiectul întrebării:
proiect
Întrebare:
va rugam publicati proiectul la lucrarea data
Răspuns (8 nov 2024, 13:09):
Stimate OE proiectul la lucrarea data a fost plasată pe SIA RSAP fișierul cu denumirea „Proiect de executie iluminare stradala.pdf”.
Data:
12 nov 2024, 21:13
Subiectul întrebării:
Proiectul de executie Vs. Caietul de sarcini (lista cantitati)
Întrebare:
Rugam sa ne clarificati, dvs. aveti in Caietul de sarcini (lista de cantitati F1) - pozitia 14- corpuri de iluminat 290 buc, ceea ce corespunde fisierului Proiect de executie iluminare stradala.pdf. In acelasi timp la pozitia 27 se gasesc inca 80 corpuri. unde acestea e vor instala?
Răspuns (13 nov 2024, 10:12):
Stimate OE vă mulțumim de întrebare și comunicăm că 290 buc sînt prevăzute Proiectul de executie iluminare stradala nr.01/05/23, iar 80 buc sînt prevăzute Proiectul de executie iluminare stradala nr.03/06/23 care este plasat astăzi în SIA RSAP
Data:
12 nov 2024, 21:15
Subiectul întrebării:
Clasele de iluminat si cate corpuri sunt
Întrebare:
Proiectantul cel mai probabil ca nici nu a facut un calcul fotometric sa estimeze performanta corpurilor de iluminat si aceasta duce la urmatoarea neclaritate. Ati clasificat proiectul pe 2 tipuri de strazi, unde ati solicitat corp cu putere maxima de 50W ce va face fată performantelor luminotehnice pentru clasa P4 si P5. Dat fiind ca noi ne axam pe cerinte, si de aici avem corpuri diferite ca putere si a pret, rugam sa ne comunicati urmatoarele - cate corpuri sunt atribuite la clasa P4 si cate corpuri sunt atribuite la clasa P5.? Lipsa informatiei nu ne permite a estima corect oferta financiara.
Răspuns (13 nov 2024, 10:15):
Stimați OE vă informăm că la clasa de iluminat P4 vor fi prevăzute 356 corpuri de iluminat, iar la P5 - 14 corpuri. O zi bună în continuare.
Data:
13 nov 2024, 11:10
Subiectul întrebării:
CS cerinte contradictorii
Întrebare:
Stimata AC. in caietul de sarcini, partea descriptiva, sarcina OE este de a propune corpuri de iluminat care satisfac nivelul de performanta pentru tipurile de strada indicate de Dvs, in special P4 si P5 cu caracteristicile enuntate. Acest lucru inseamna ca fiecare OE isi estimeaza corpul de iluminat in baza calculului Dialux. In acelasi timp la pct. 4.4. din CS aveti indicata solicitarea de 5500LM pentru corp și puterea de 50W. Rugam sa eliminati cerintele date, ele sunt in contradictie cu cerintele de performanta cerute pentru tipurile de strada P5 si P4, in special corpul de iluminat cu 5500LM e prea puternic, respectiv parametrii nu sunt validati pentru cele 2 tipuri de strazi. multumim
Răspuns (13 nov 2024, 13:01):
Stimate OE mulțumim de concretizare, ca rezultat am modificat Caietul de sarcini și a fost plasat pe SIA RSAP.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.