1
Perioada de actualizare
de la 05.11.2024 16:07
până la 15.11.2024 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 15.11.2024 12:30
până la 25.11.2024 12:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 8 028 490,61 MDL
Perioada clarificărilor: 5 nov 2024, 16:07 - 15 nov 2024, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 15 nov 2024, 12:30 - 25 nov 2024, 12:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrărilor de reparatie curenta a bazinului de înot, inclusiv a echipamentului tehnic din cadrul incaperilor auxiliare situate pe terenul cu nr. cad. 0100520.031 din mun. Chisinau, str. 31 August 1989, 78
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Andrei Garstea
Telefonul de contact
079571835
Datele achizitiei
Data publicării
5 nov 2024, 16:03
Data ultimilor modificări
5 nov 2024, 16:07
Valoarea estimată (fără TVA)
8 028 490,61 MDL
Achizitii.md ID
21306801
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Durata contractului
27 nov 2024 16:06 - 30 dec 2025 16:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrărilor de reparatie curenta a bazinului de înot, inclusiv a echipamentului tehnic din cadrul incaperilor auxiliare situate pe terenul cu nr. cad. 0100520.031 din mun. Chisinau, str. 31 August 1989, 78 CPV: 45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Fabianca

Preţul ofertei: 6 735 298,79 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL EUSEVAS CONS

Preţul ofertei: 6 989 711 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Neostil

Preţul ofertei: 7 579 035,98 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

INSTALVEST GRUP

Preţul ofertei: 9 198 821,99 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări